Odkrywaj i testuj produkty kosmetyczne wygodnie w domu przed podjęciem decyzji
JAK TO DZIAŁA?
1. Wybierz i zamów produkt z próbką Wypróbuj i Kup.
2. Po otrzymaniu zamówienia najpierw użyj i przetestuj próbkę, aby sprawdzić, czy jest to to, czego szukasz i potrzebujesz.
3. Jeśli zdecydowałeś, zachowaj oryginalny produkt. Jeśli nie zostałeś przekonany, nie martw się! Masz 14 dni na bezpłatny zwrot oryginalnego produktu (o ile nie został on otwarty lub przerobiony).
Oczekiwana dostawa:Piątek 03.05.2024 *Przybliżone dla zamówień, których miejscem docelowym jest stolica województwa. W pozostałych przypadkach nastąpi opóźnienie wynoszące 1 dzień.
BIRCH ARNICA energetyzujący olejek do ciałaDr. Hauschka . Nawilżający, stymulujący i rewitalizujący olejek do ciała.
Ten olejek do ciała działa jako doskonały zabieg rewitalizujący do stosowania po sporcie lub aktywności fizycznej. Ma naturalny aromat cytrusowo-mentolowy, który zapewnia uczucie świeżości, jednocześnie utrzymując nawilżenie i elastyczność skóry dzięki zawartości w oleju jojoba.
Jego pełna szacunku formuła oparta na naturalnych składnikach i ekstraktach roślinnych, takich jak liście brzozy i arniki, aktywuje metabolizm skóry, stymuluje krążenie krwi, rozluźnia napięte mięśnie i zmęczone stawy.
Dzięki 100% naturalnej i biologicznej formule certyfikowanej zgodnie ze standardem NATRUE. Bez aromatów, barwników, konserwantów chemicznych, olejów mineralnych, silikonów i PEG. Wegańskie i bez testów na zwierzętach. Testowany dermatologicznie.
Nakładaj po kąpieli lub prysznicu na jeszcze wilgotną skórę, aby olejek zamienił się w emulsję lepiej wnikającą w skórę. Rozprowadzić delikatnym masażem, aż do całkowitego wchłonięcia.
Przetłumaczone przez Google
Ten rewitalizujący olejek do ciała wskazany jest dla każdego rodzaju skóry, szczególnie w celu ukojenia po sporcie, wysiłku fizycznym, nietypowym wysiłku fizycznym czy zmęczeniu. Może być stosowany często, zawsze na czystą skórę.
Dodając go do koszyka, akceptują Państwo, że produkt ten jest przeznaczony do użytku profesjonalnego, a jego wygląd różni się od zwykłego produktu w sprzedaży