Odkrywaj i testuj produkty kosmetyczne wygodnie w domu przed podjęciem decyzji
JAK TO DZIAŁA?
1. Wybierz i zamów produkt z próbką Wypróbuj i Kup.
2. Po otrzymaniu zamówienia najpierw użyj i przetestuj próbkę, aby sprawdzić, czy jest to to, czego szukasz i potrzebujesz.
3. Jeśli zdecydowałeś, zachowaj oryginalny produkt. Jeśli nie zostałeś przekonany, nie martw się! Masz 14 dni na bezpłatny zwrot oryginalnego produktu (o ile nie został on otwarty lub przerobiony).
Oczekiwana dostawa:Piątek 03.05.2024 *Przybliżone dla zamówień, których miejscem docelowym jest stolica województwa. W pozostałych przypadkach nastąpi opóźnienie wynoszące 1 dzień.
ELANCYL ROZSTĘPY Krem zapobiegawczy PRZECIW ROZSTĘPOM marki ELANCYL .
Lekki krem o kremowej konsystencji łączy w sobie regenerujące składniki aktywne ze składnikami zmiękczającymi, takimi jak olejek szafranowy i olejek ze słodkich migdałów ; wzmacnia skórę i maksymalizuje jej elastyczność, zapobiegając powstawaniu nowych rozstępów.
Zaleca się nakładanie kremu przeciw rozstępom na te partie ciała, które są najbardziej podatne na powstawanie rozstępów, takie jak piersi, pośladki, uda i brzuch w czasie ciąży.
Korzyści:
Ten krem zapobiegający rozstępom pomaga zapobiegać i redukować nowo pojawiające się rozstępy.
Odżywiona i elastyczna skóra jest bardziej odporna na obciążenia i odzyskuje cały komfort.
Wykazy składników zawartych w składzie produktów są na bieżąco aktualizowane. Przed użyciem produktu sprawdź listę składników na opakowaniu.
Codzienny użytek.
Nakładaj 1 lub 2 razy dziennie na dotknięte obszary, takie jak talia, brzuch, uda, pośladki, klatka piersiowa... delikatnie masując czystą, suchą skórę.
Wskazany w celu zapobiegania powstawaniu nowych rozstępów w przypadku ciąży, wahań wagi i/lub zmian hormonalnych; a także zmniejszyć widoczność już powstałych rozstępów.
FAQ: ELANCYL ROZSTĘPY Krem zapobiegawczy PRZECIW ROZSTĘPOM
Wybrałeś produkt do użytku profesjonalnego
Dodając go do koszyka, akceptują Państwo, że produkt ten jest przeznaczony do użytku profesjonalnego, a jego wygląd różni się od zwykłego produktu w sprzedaży