Odkrywaj i testuj produkty kosmetyczne wygodnie w domu przed podjęciem decyzji
JAK TO DZIAŁA?
1. Wybierz i zamów produkt z próbką Wypróbuj i Kup.
2. Po otrzymaniu zamówienia najpierw użyj i przetestuj próbkę, aby sprawdzić, czy jest to to, czego szukasz i potrzebujesz.
3. Jeśli zdecydowałeś, zachowaj oryginalny produkt. Jeśli nie zostałeś przekonany, nie martw się! Masz 14 dni na bezpłatny zwrot oryginalnego produktu (o ile nie został on otwarty lub przerobiony).
Oczekiwana dostawa:Piątek 05.04.2024 *Przybliżone dla zamówień, których miejscem docelowym jest stolica województwa. W pozostałych przypadkach nastąpi opóźnienie wynoszące 1 dzień.
FRUCTIS NUTRI RIZOS Garnier Krem bez spłukiwania. Krem do stylizacji wzbogacony pektyną owocową i olejem pistacjowym, który odżywia, pomaga kontrolować puszenie, dodaje ciała i definiuje loki, jednocześnie zachowując elastyczność i ruch. Jego formuła łączy ekstrakty z owoców i roślin, witaminy B3 i B6 oraz białkową pochodną cytryny dla silniejszych włosów. Nakładaj na wilgotne lub suche włosy od średnich do końcowych i pozostaw do wyschnięcia na powietrzu. Nie wymaga spłukiwania.
Wypróbowałem ten produkt, mimo że nie miałem kręconych włosów. Czasami lubię wyschnąć na powietrzu i uczynić go bardziej naturalnym, więc zdecydowałem się go zdobyć po obejrzeniu bardzo ciekawych recenzji. Uwielbiam zapach i czuję się dobrze, ponieważ zajmuje tylko bardzo małą ilość i nie jest lepki.
Podobał nam się efekt, który pozostawił na włosach, pozostawiając loki zdefiniowane i odżywione, odzyskując naturalną elastyczność i ruch. Nawilża nie obciążając włosów, kontrolując ich puszenie.
Używam go od kilku dni i bardzo mi się podoba. Używam go do wilgotnych włosów, a loki na mnie świetnie wyglądają. Świetnie pachnie i nie obciąża włosów
Mam falowane włosy, a ten krem to bardzo dobra opcja, gdy chcę wysuszyć włosy. Zwykle używam go zamiast pianki, czasem zmieszanej z wodą i pozostawia luźny, zdefiniowany lok.
Dodając go do koszyka, akceptują Państwo, że produkt ten jest przeznaczony do użytku profesjonalnego, a jego wygląd różni się od zwykłego produktu w sprzedaży