L'Oréal Professionnel Paris, TECNI ART ekstra mocny utrwalacz w sprayu
,
66,12 zł
https://www.perfumesclub.pl//pl/loreal-professionnel/tecni-art-6-fix-ultra-fixing-triple-diffusion-spray/p_628399/628399TECNI ART ekstra mocny utrwalacz w sprayuhttps://i1.perfumesclub.com/media/118804.jpg66.125.326800-1142-60.793200InStock1050/95500/95503Rodzaj wlosówSprayL'Oréal Professionnel Paris00
Odkrywaj i testuj produkty kosmetyczne wygodnie w domu przed podjęciem decyzji
JAK TO DZIAŁA?
1. Wybierz i zamów produkt z próbką Wypróbuj i Kup.
2. Po otrzymaniu zamówienia najpierw użyj i przetestuj próbkę, aby sprawdzić, czy jest to to, czego szukasz i potrzebujesz.
3. Jeśli zdecydowałeś, zachowaj oryginalny produkt. Jeśli nie zostałeś przekonany, nie martw się! Masz 14 dni na bezpłatny zwrot oryginalnego produktu (o ile nie został on otwarty lub przerobiony).
Oczekiwana dostawa:Piątek 05.04.2024 *Przybliżone dla zamówień, których miejscem docelowym jest stolica województwa. W pozostałych przypadkach nastąpi opóźnienie wynoszące 1 dzień.
TECNIART 6-FIX firmy L'Oréal Professionnel , spray utrwalający o potrójnej dyfuzji z efektem wysuszenia.
Ten utrwalacz w sprayu jest najmocniejszym produktem tej marki, ma potrójną dyfuzję efektu suchej waporyzacji, która gwarantuje ekstremalne utrwalenie przez 24 godziny i ochronę przed wilgocią.
Jego wyjątkowo mocne utrwalenie jest długotrwałe i szybkoschnące. Idealny do utrwalania upięć, supergładkich kucyków, kontroli puszenia się i włosów o lśniącym i utrwalonym wykończeniu z suchym dotykiem, bez widocznych pozostałości.
Nakładać na suche włosy lub na gotową fryzurę z odległości 35 cm, wykonując okrężne ruchy.
Ten silnie utrwalający spray polecany jest do wszystkich rodzajów włosów, szczególnie do układania skomplikowanych fryzur lub struktur, które muszą pozostać nienaruszone przez wiele godzin. Stosować zgodnie z zaleceniami dotyczącymi stosowania. W przypadku zatkania dyszy spłukać letnią wodą.
Dodając go do koszyka, akceptują Państwo, że produkt ten jest przeznaczony do użytku profesjonalnego, a jego wygląd różni się od zwykłego produktu w sprzedaży