Wedo, LIGHT & SOFT champú sólido para cabello fino y cuerpo
,
73,54 zł
https://www.perfumesclub.pl//pl/wedo/light--soft-champu-solido-para-cabello-fino-y-cuerpo/p_6046907/6046907LIGHT & SOFT champú sólido para cabello fino y cuerpohttps://i1.perfumesclub.com/mails/161175.jpg73.545.278450-1294-68.261550OutStock1050/95100/95116Cruelty FreeZero WasteWedo00
Odkrywaj i testuj produkty kosmetyczne wygodnie w domu przed podjęciem decyzji
JAK TO DZIAŁA?
1. Wybierz i zamów produkt z próbką Wypróbuj i Kup.
2. Po otrzymaniu zamówienia najpierw użyj i przetestuj próbkę, aby sprawdzić, czy jest to to, czego szukasz i potrzebujesz.
3. Jeśli zdecydowałeś, zachowaj oryginalny produkt. Jeśli nie zostałeś przekonany, nie martw się! Masz 14 dni na bezpłatny zwrot oryginalnego produktu (o ile nie został on otwarty lub przerobiony).
Oczekiwana dostawa:Piątek 26.04.2024 *Przybliżone dla zamówień, których miejscem docelowym jest stolica województwa. W pozostałych przypadkach nastąpi opóźnienie wynoszące 1 dzień.
WEDO / PROFESSIONAL Lekki i miękki szampon w formie stałej do włosów cienkich i ciała. WeDo Professional No Plastic Solid Shampoo oczyszcza włosy i łatwo się spłukuje. Brak plastiku i mniejsze rozpuszczanie w wodzie.
Szampon w tabletkach wystarcza na 80 myć i nie zawiera tworzyw sztucznych, idealny również do mycia ciała.
Skomponowany z 95% składników pochodzenia naturalnego, w tym mineralnej zielonej glinki, nie zawiera siarczanów ani silikonów, jest wegański i eko-etyczny.
Zapakowane w pojemnik nadający się do recyklingu, wykonany w 100% z tektury pochodzącej z recyklingu.
Zyski:
Szampon w tabletkach bez silikonów i sztucznych barwników
Testowany dermatologicznie
Brak plastików
Nadający się do recyklingu, w 100% z recyklingu tektura
Zatwierdzony przez Vegan Society i Cruelty Free International
FAQ: LIGHT & SOFT champú sólido para cabello fino y cuerpo
Wybrałeś produkt do użytku profesjonalnego
Dodając go do koszyka, akceptują Państwo, że produkt ten jest przeznaczony do użytku profesjonalnego, a jego wygląd różni się od zwykłego produktu w sprzedaży