Odkrywaj i testuj produkty kosmetyczne wygodnie w domu przed podjęciem decyzji
JAK TO DZIAŁA?
1. Wybierz i zamów produkt z próbką Wypróbuj i Kup.
2. Po otrzymaniu zamówienia najpierw użyj i przetestuj próbkę, aby sprawdzić, czy jest to to, czego szukasz i potrzebujesz.
3. Jeśli zdecydowałeś, zachowaj oryginalny produkt. Jeśli nie zostałeś przekonany, nie martw się! Masz 14 dni na bezpłatny zwrot oryginalnego produktu (o ile nie został on otwarty lub przerobiony).
Oczekiwana dostawa:Piątek 17.05.2024 *Przybliżone dla zamówień, których miejscem docelowym jest stolica województwa. W pozostałych przypadkach nastąpi opóźnienie wynoszące 1 dzień.
HELIOCARE 360° żelowy filtr przeciwsłoneczny SPF50+ o lekkiej konsystencji firmy HELIOCARE
Zaawansowana fotoprotekcja w żelowej konsystencji o lekkiej, szybko wchłaniającej się formule.
Niezatykająca porów konsystencja żelu ułatwia aplikację i wchłanianie, zarówno dla skóry normalnej, jak i mieszanej. Spełnia najwyższe wymagania w zakresie fotoprotekcji.
Dzięki Fernblock®+, specjalnym filtrom oraz aktywnym składnikom naprawczym i przeciwutleniającym, chroni przed 4 rodzajami promieniowania (UVB, UVA, widzialne i podczerwone), neutralizuje i naprawia uszkodzenia słoneczne. Testowany pod kontrolą dermatologiczną i okulistyczną.
Jaka jest jego data ważności? Na zamówienie 1 lub 2 sztuki. Dziękuję
Przetłumaczone przez Google
(Cristina · 05.08.2021)
Dzień dobry Cristina, dziękuję za napisanie do nas. Kosmetyki tracą ważność po otwarciu pojemnika. Aby wiedzieć, jak długo możesz go używać, powinieneś poszukać rysunku w kształcie łódki, który zwykle pojawia się na pojemniku lub pudełku, które wskazuje miesiące użytkowania po otwarciu. Zazwyczaj jest to numer, któremu towarzyszy litera M. Mamy nadzieję, że pomogliśmy Państwu. Pozdrowienia od zespołu Perfume's Club.
FAQ: HELIOCARE 360° żel do opalania z lekką konsystencją SPF50+
Wybrałeś produkt do użytku profesjonalnego
Dodając go do koszyka, akceptują Państwo, że produkt ten jest przeznaczony do użytku profesjonalnego, a jego wygląd różni się od zwykłego produktu w sprzedaży