Odkrywaj i testuj produkty kosmetyczne wygodnie w domu przed podjęciem decyzji
JAK TO DZIAŁA?
1. Wybierz i zamów produkt z próbką Wypróbuj i Kup.
2. Po otrzymaniu zamówienia najpierw użyj i przetestuj próbkę, aby sprawdzić, czy jest to to, czego szukasz i potrzebujesz.
3. Jeśli zdecydowałeś, zachowaj oryginalny produkt. Jeśli nie zostałeś przekonany, nie martw się! Masz 14 dni na bezpłatny zwrot oryginalnego produktu (o ile nie został on otwarty lub przerobiony).
Oczekiwana dostawa:Środa 15.05.2024 *Przybliżone dla zamówień, których miejscem docelowym jest stolica województwa. W pozostałych przypadkach nastąpi opóźnienie wynoszące 1 dzień.
Z paletą Holiday Skin Bronze & Glow to żaden problem.
Paleta łączy w sobie bronzer i rozświetlacz: oba mają lekką i miękką konsystencję , która jest łatwa w aplikacji i rozcieraniu.
Wyglądasz, jakbyś właśnie wrócił z wakacji?
Ciemniejszy i jaśniejszy odcień doskonale sprawdzą się także do podkreślenia konturów twarzy.
EAN
4059729399700
ingredients
mica, zea mays (corn) starch, kaolin, shea butter ethyl esters, copernicia cerifera cera (copernicia cerifera (carnauba) wax), ricinus communis (castor) seed oil, macadamia integrifolia/tetraphylla seed oil, tocopherol, helianthus annuus (sunflower) seed oil, p-anisic acid, magnolia officinalis bark extract, citric acid, ci 77491 (iron oxides), ci 77492 (iron oxides), ci 77499 (iron oxides), ci 77742 (manganese violet), ci 77891 (titanium dioxide).
Wykazy składników zawartych w składzie produktów są na bieżąco aktualizowane. Przed użyciem produktu sprawdź listę składników na opakowaniu.
Paleta Bronze & Glow odtwarza opaloną karnację, nadaje się również do podkreślania konturów twarzy.
Bronzer dodaje głębi niektórym obszarom, np. pod kośćmi policzkowymi i wzdłuż grzbietu nosa.
Rozświetlacz doskonale nadaje się do podkreślania i podkreślania konkretnych rysów twarzy, takich jak grzbiet nosa, nad kośćmi policzkowymi czy łuk Kupidyna.
Dodając go do koszyka, akceptują Państwo, że produkt ten jest przeznaczony do użytku profesjonalnego, a jego wygląd różni się od zwykłego produktu w sprzedaży