Odkrywaj i testuj produkty kosmetyczne wygodnie w domu przed podjęciem decyzji
JAK TO DZIAŁA?
1. Wybierz i zamów produkt z próbką Wypróbuj i Kup.
2. Po otrzymaniu zamówienia najpierw użyj i przetestuj próbkę, aby sprawdzić, czy jest to to, czego szukasz i potrzebujesz.
3. Jeśli zdecydowałeś, zachowaj oryginalny produkt. Jeśli nie zostałeś przekonany, nie martw się! Masz 14 dni na bezpłatny zwrot oryginalnego produktu (o ile nie został on otwarty lub przerobiony).
Oczekiwana dostawa:Czwartek 16.05.2024 *Przybliżone dla zamówień, których miejscem docelowym jest stolica województwa. W pozostałych przypadkach nastąpi opóźnienie wynoszące 1 dzień.
Jednodawkowe serum fizjologiczne KIN działa mechanicznie, usuwając brud zarówno z nozdrzy, jak i powierzchni oka. Bez konserwantów i środków buforujących umożliwia bezpośredni kontakt z błoną śluzową nosa i oczu bez podrażniania. Wskazany zarówno dla dorosłych, jak i dzieci, a także niemowląt, stosowany zwykle do płukania nosa i usuwania śluzu.
Serum KIN można stosować:
Bezpośrednio w nozdrzach.
Bezpośrednio na powierzchnię oka.
Do płukania soczewek kontaktowych lub rozpuszczania tabletek enzymatycznych.
Trzymać z dala od dzieci.
Ten produkt nie zawiera konserwantów. Po otwarciu ampułki należy ją natychmiast zużyć, a po użyciu wyrzucić pozostały roztwór, ponieważ może być skażony, a jego użycie może spowodować infekcję.
Trzymać z dala od dzieci. Ten produkt nie zawiera konserwantów. Po otwarciu ampułki należy ją natychmiast zużyć, a po użyciu wyrzucić pozostały roztwór, ponieważ może być skażony, a jego użycie może spowodować infekcję. Fiolka może być używana tylko przez tę samą osobę. Tej samej ampułki nie można stosować jednocześnie do nosa i oczu. Nie stosować po upływie daty ważności.Nie używać, jeśli fiolka jest uszkodzona. W przypadku podrażnienia oczu lub nosa zasięgnąć porady specjalisty. Nie przechowywać w temperaturach powyżej 25ºC.
Dodając go do koszyka, akceptują Państwo, że produkt ten jest przeznaczony do użytku profesjonalnego, a jego wygląd różni się od zwykłego produktu w sprzedaży