Odkrywaj i testuj produkty kosmetyczne wygodnie w domu przed podjęciem decyzji
JAK TO DZIAŁA?
1. Wybierz i zamów produkt z próbką Wypróbuj i Kup.
2. Po otrzymaniu zamówienia najpierw użyj i przetestuj próbkę, aby sprawdzić, czy jest to to, czego szukasz i potrzebujesz.
3. Jeśli zdecydowałeś, zachowaj oryginalny produkt. Jeśli nie zostałeś przekonany, nie martw się! Masz 14 dni na bezpłatny zwrot oryginalnego produktu (o ile nie został on otwarty lub przerobiony).
Oczekiwana dostawa:Środa 15.05.2024 *Przybliżone dla zamówień, których miejscem docelowym jest stolica województwa. W pozostałych przypadkach nastąpi opóźnienie wynoszące 1 dzień.
Stały szampon MUSTELABIO Pierwszy stały szampon pod prysznic do włosów i ciała. Bez mydła, bez silikonu, bez siarczanów, wzbogacone BIO awokado i BIO oliwą z oliwek do oczyszczania włosów i ciała całej rodziny od 3 lat. Pozostawia skórę jędrną i wygodną, a włosy miękkie i lśniące. Minimalistyczny, uniwersalny produkt dla całej rodziny. Bez plastiku i zero odpadów.
94% składników pochodzenia naturalnego z ekologiczną oliwą z oliwek i organicznym olejem z awokado
Formuła wegańska i wynik 100/100 w Yuka
Tworzy kremową i obfitą pianę, bardzo przyjemną w użyciu.
Pojedynczy produkt w kompaktowym formacie, nie zajmuje miejsca, jest wygodny w podróży i rozprowadza się jak pojemniki o pojemności 2 200 ml i pozwala zaoszczędzić.
Przystosowany do nowego sposobu lepszego konsumowania i do obaw dzisiejszych konsumentów, bez plastiku i bez odpadów.
Etui wykonane jest w 100% z tektury podlegającej recyklingowi i ma oryginalny kształt liścia, który przywodzi na myśl naturalność, ułatwia chwytanie i zwraca uwagę dzieci, ułatwiając im samodzielność.
Umyj ręce i nałóż na wilgotne wcześniej włosy i ciało, a następnie dokładnie spłucz, szczególnie w przypadku kontaktu z oczami. Pudełko kartonowe z lasów zarządzanych w sposób zrównoważony, w 100% nadające się do recyklingu. Bez plastiku.
Dodając go do koszyka, akceptują Państwo, że produkt ten jest przeznaczony do użytku profesjonalnego, a jego wygląd różni się od zwykłego produktu w sprzedaży