Odkrywaj i testuj produkty kosmetyczne wygodnie w domu przed podjęciem decyzji
JAK TO DZIAŁA?
1. Wybierz i zamów produkt z próbką Wypróbuj i Kup.
2. Po otrzymaniu zamówienia najpierw użyj i przetestuj próbkę, aby sprawdzić, czy jest to to, czego szukasz i potrzebujesz.
3. Jeśli zdecydowałeś, zachowaj oryginalny produkt. Jeśli nie zostałeś przekonany, nie martw się! Masz 14 dni na bezpłatny zwrot oryginalnego produktu (o ile nie został on otwarty lub przerobiony).
Oczekiwana dostawa:Czwartek 16.05.2024 *Przybliżone dla zamówień, których miejscem docelowym jest stolica województwa. W pozostałych przypadkach nastąpi opóźnienie wynoszące 1 dzień.
Modelujący peeling do ciała GREEN TEA marki TEAOLOGY.
Niesamowity peeling do ciała, który błyskawicznie wygładza skórę i pomaga usunąć nadmiar płynów dzięki mieszance drogocennych soli morskich w koncentracie z liści herbaty i olejków eterycznych z bergamotki, mandarynki, słodkiej pomarańczy i rozmarynu.
Wmasowywana w ciało natychmiast wygładza skórę i pomaga wyeliminować nadmiar płynów dzięki jonosmotycznemu działaniu różnych rodzajów soli.
Korzyści:
Gdy martwe komórki i zanieczyszczenia zostaną usunięte, skóra staje się bardziej chłonna, umożliwiając przebudowę i redukujące działanie zielonej herbaty.
Odżywcze, energetyzujące i tonizujące olejki eteryczne pozostawiają skórę miękką, gładką i elastyczną.
Herbata i olejki eteryczne z bergamotki, mandarynki, słodkiej pomarańczy i rozmarynu.
Efekty.
Gładka i nawilżona skóra.
Listy składników wchodzących w skład produktów są regularnie aktualizowane. Przed użyciem produktu sprawdź listę składników na opakowaniu.
Wymieszaj produkt szpatułką, po kąpieli wmasuj sole w skórę, a następnie spłucz.
Zalecamy powtarzanie zabiegu raz lub dwa razy w tygodniu.
Ten peeling do ciała jest odpowiedni dla każdego rodzaju skóry. Nie stosować na podrażnioną lub uszkodzoną skórę. Zaleca się stosować pod prysznicem 1-2 razy w tygodniu.
Dodając go do koszyka, akceptują Państwo, że produkt ten jest przeznaczony do użytku profesjonalnego, a jego wygląd różni się od zwykłego produktu w sprzedaży