CASE MON PARIS autorstwa YVES SAINT LAURENT
Mon Paris marki Yves Saint Laurent to „woda perfumowana” dla kobiet należących do rodziny Chypre Floral. Prestiżowa firma pragnie w ten sposób opowiedzieć historię miłości bez ograniczeń, szalonej, namiętnej i nieokiełznanej, miłości, która może wszystko i pozwala się kierować instynktom, zawsze pozostawiając na boku część racjonalną. Paryska historia dwójki młodych ludzi szalejących za sobą.
To pierwsze przedsięwzięcie firmy Chypre Floral, co do którego pokładano ogromne oczekiwania. Aromat emanujący świeżością i kwiatową słodyczą, miękki i intensywny, świetlisty i mętny, magnetyczny, zmysłowy, a jednocześnie zabawny i szczęśliwy zapach.
Piramida węchowa zaczyna się od nut owocowych w połączeniu z aromatami cytrusowymi, które pierwotnie skąpane są w calone, nuta z „zapachem morza”, następnie ta przyjemna faseta przenosi nas w stronę serca z kwiatami, wśród których możemy wyróżnić datura, urzekający i zniewalający aromat.
Wreszcie baza nabiera cieplejszego i bardziej zmysłowego tonu dzięki obecności nut takich jak białe piżmo i przebłyski słodkiej wanilii.
Inspiracja:
PARYŻ. To miasto zostało wybrane na tło tego romansu. Jak już wiemy, uznawane jest za „Miasto Miłości” i firma chce zaprojektować nowe oblicze miłości, bardziej przesadne i pełne szaleństwa, pozostawiając za sobą romantyzm i podkreślając pożądanie.
PARYSKI SZYK . W Mon Paris odzwierciedlono charakterystyczny dla tego miasta szykowny styl, przedstawiający zarozumiałą i zalotną dziewczynę, miłośniczkę mody i trendów, która oprócz miłości pasjonuje się wszystkimi dziedzinami swojego życia.
CZARNY KRAWAT. W swojej reklamie modelka Cristina Cober nosi na szyi czarną kokardę – detal, który firma chciała umieścić w swojej butelce. Na szyjce zapachu zawiązana śliczna satynowa kokardka.