Apivita, SZAMPON połysk i witalność z pomarańczą i miodem
,
55,04 zł
https://www.perfumesclub.pl//pl/apivita/champu-brillo-y-vitalidad-con-naranja-y-miel-730399/p_730399/730399SZAMPON połysk i witalność z pomarańczą i miodemhttps://i1.perfumesclub.com/mails/50045347.jpg55.043.215070-1612-51.824930InStock1050/95100/95101Apivita00
Odkrywaj i testuj produkty kosmetyczne wygodnie w domu przed podjęciem decyzji
JAK TO DZIAŁA?
1. Wybierz i zamów produkt z próbką Wypróbuj i Kup.
2. Po otrzymaniu zamówienia najpierw użyj i przetestuj próbkę, aby sprawdzić, czy jest to to, czego szukasz i potrzebujesz.
3. Jeśli zdecydowałeś, zachowaj oryginalny produkt. Jeśli nie zostałeś przekonany, nie martw się! Masz 14 dni na bezpłatny zwrot oryginalnego produktu (o ile nie został on otwarty lub przerobiony).
Oczekiwana dostawa:Piątek 10.05.2024 *Przybliżone dla zamówień, których miejscem docelowym jest stolica województwa. W pozostałych przypadkach nastąpi opóźnienie wynoszące 1 dzień.
SZAMPON połysk i witalność z pomarańczą i miodem od APIVITA. Nawilżenie – Delikatne oczyszczenie
Połysk i jasność to główne potrzeby zdrowych włosów. Dzięki 5 witaminom i olejkom eterycznym z pomarańczy, cytryny i grejpfruta zrewitalizowane włosy odzyskują naturalny blask. Dodatkowo aromat pomaga rozluźnić nastrój.
Rewitalizuje włosy, nadając im blask, witalność i siłę dzięki kompozycji bogatej w składniki rewitalizujące, takie jak olejki eteryczne z pomarańczy, cytryny i grejpfruta, ekstrakt z żeń-szenia, 4 witaminy i składniki mineralne (asparaginian cynku, miedzi i magnezu). Chroni przed przedwczesnym siwieniem włosów i dzięki zawartości miodu przywraca im naturalne nawilżenie.
Zapobiega łamaniu i rozdwajaniu końcówek dzięki kompleksowi APISHIELD HS. Olejki eteryczne z pomarańczy, cytryny i grejpfruta rewitalizują skórę głowy i poprawiają nastrój.
FAQ: SZAMPON połysk i witalność z pomarańczą i miodem
Wybrałeś produkt do użytku profesjonalnego
Dodając go do koszyka, akceptują Państwo, że produkt ten jest przeznaczony do użytku profesjonalnego, a jego wygląd różni się od zwykłego produktu w sprzedaży