Warunki ogólne
Identyfikacja sprzedawcy
Sklep internetowy Perfume’s Club, działajacy pod adresem www.perfumesclub.pl, prowadzony jest przez Beauty Luxe Distributions, S.L.U.
z siedzibą pod adresem C/ Asipo, 4 Polígono Industrial Can Valero, 07011, Palma de Mallorca. NIP: ESB57818197.
Stosowanie ogólnych warunków sprzedaży
Zamówienia zrealizowane poprzez stronę www.perfumesclub.pl oznaczają całkowitą akceptację ogólnych Warunków Sprzedaży.
Ważność cen
Nasze ceny są skierowane wyłącznie dla konsumentów, którzy mają adres dostawy na terenie Polska.

Pozycje przedstawione na stronie internetowej są dostępne tylko do wyczerpania zapasów.
Prezentacja produktów
Produkty oferowane do sprzedaży są opisane i przedstawione tak dokładnie jak to możliwe.
Ceny produktów
Perfume's Club chce zaoferować swoim klientom najlepsze ceny na rynku internetowym, aktualizując ceny zgodnie z potrzebami naszych użytkowników. Ceny, ktore są przekreślone odnoszą się do naszej ceny wyjściowej. Najwyższa cena odpowiada naszej aktualnej cenie sprzedaży z VAT.

Wszystkie ceny produktów podane są z VAT.
Perfume's Club zastrzega sobie prawo do zmiany cen w dowolnym momencie. W przypadku zmiany ceny, produkty są fakturowane w cenie obowiązującej w momencie rejestracji zamówienia.
Zamówienie i bezpieczna płatność
Przelew: Możesz zapłacić za porednictwem banku lub przelewem na numer konta, który zostanie przesłany pocztą elektroniczną za pośrednictwem naszego partnera Adyen, w szybkiej i atwiej formie.

Wpłata gotówki: Możesz zrealizować wpłatę gotówki w jakimkolwiek oddziale banku “La Caixa”, na konto wskazane powyżej. Odradzamy tej metody, ponieważ bank może obciążyć Cię opłatą, na którą Perfumes club nie ma żadnego wpływu. Mimo tego powinieneś poinformować kasjera, żeby wybrał opcję “płatność osobom trzecim”, by koszty zostały pokryte przez Perfumes Club.

Karta kredytowa: Możesz zapłacić swoją kartą kredytową, bez dodatkowych obciążeń.

Opłata przy użyciu PayPal: Zapłać szybko i bezpiecznie używając swojego konta PayPal lub karty kredytowej lub debetowej, bez konieczności udostępniania danych finansowych Perfume’s Club. PayPal automatycznie szyfruje poufne dane przy użyciu najlepszych technologii dostępnych na rynku. Zamówienia opłacane przy użyciu PayPal nie mają dodatkowej opłaty.

Zapłata przez PayPal: Firma Perfume's Club podpisała umowę z dostawcą usług płatniczych PayPal pozwalajacą nam ułatwić proces płatności. Aby dokonać płatności za pośrednictwem systemu PayPal bardziej komfortowo, wystarczy tylko raz zezwolić Perfume's Club na dokonywanie płatności za posrednictem Państwa konta PayPal. Nadanie zgody na płatności oznacza dokonywanie przyszłych płatności w Perfume's Club przez PayPal, bez konieczności ponownego wprowadzania danych na portalu dostawcy.

Jeśli utworzono zgodę na płatności z PayPal, zaznaczając pole "Zapamietaj moje dane PayPal" jednak chcą Państwo odstąpić od umowy, można to zrobić przechodząc przez swojego konta PayPal.

Punkt 1: Wyjaśnienie pojęcia "Reference Transaction"

Identyfikacja z paypal w perfumesclub.com oznacza zazwolenie na identyfikację i zatwierdzenie płatności, przypominając je przy każdej z faz płatności i identyfikacji, które pojawiają się dla niezidentyfikowanych użytkowników w tym samym systemie, co ułatwia przepływ zakup Twojej transakcji, unikając ciągłej potrzeby ponownego logowania i aakceptowania umowy płatności.

Punkt 2: Jak anulować zgodę na płatności?

Zaloguj się do swojego konta PayPal, wejdź do zakładki "Moje konto", a następnie wybierz zakładkę "Profil".
W opcji lub kolumnie "Informacje finansowe" kliknij "Lista autoryzowanych płatności" lub "Płatności cykliczne"
Niewykonanie płatności
Perfume's Club zastrzega sobie prawo do odmowy wykonania dostawy lub realizacji zamówienia od klienta, który nie zapłacił całości lub części wcześniejszego zamówienia lub z którym toczy się aktywny proces płatności, także w przypadku jakiegokolwiek zamówienia, które ma poszlaki oszustwa lub którego formalizacja nie jest kompletna w momencie zrealizowania opłaty przelewem.
Perfume's Club kontroluje wszystkie zamówienia zarejestrowane na stronie internetowej. Te kontrole mają na celu chronić Perfume's Club przeciwko nadużyciom i próbom oszustwa.
Nasz Dział Obsługi Klienta może poprosić o wszystkie niezbędne do realizacji zamówienia dokumenty (potwierdzenie adresu zamieszkania lub debetu przysługującego klientowi, potwierdzenie adresu osoby wymienionej przy adresie dostawy, etc.). O potwierdzenia te ubiegamy się przez poczte elektroniczną lub telefonicznie:
- W przypadku zamówienia na adres dostawy inny niż wskazany jako adres do fakturacji.
- W przypadku nowego klienta.
- W przypadku zamowienia powyżej 500 złoty.
- W przypadku opłaty za pobraniem.
- W przypadku podejrzenia oszustwa przy użyciu karty płatniczej.
Bezpieczeństwo płatności
W celu zapewnienia bezpieczeństwa płatności, Perfume's Club wykorzystuje usługę CyberPack banku "La Caixa". Usługa ta wykorzystuje zabezpieczenie SSL w taki sposób, iż dane poufne (16 cyfrowy numer karty płatniczej, data ważności, kod CSV) przesyłane są w zaszyfrowanej formie bezpośrednio do serwera bankowego, bez konieczności rejestracji do serweru Perfume's Club. Aby uzyskać więcej informacji, zobacz "Bezpieczeństwo płatności".

Ponad to jeśli zdecydujesz się dokonać płatności używając PayPal, możesz to zrobić szybko i bezpiecznie za pomacą swojego konta PayPal lub używając karty kredytowej lub debetowej, bez ujawniania informacji bankowej  Perfume’s Club. PayPal automatycznie szyfruje poufne dane przy pomocy najlepszych technologii dostępnych na rynku.
Identyfikacja
Klient, który już dokonał zakupu w Perfume's Club może wybrać hasło, dzięki któremu nie będzie musiał ponownie wypełniać wstępnych formularzy przy kolejnych zamówieniach.
Perfume's Club rozpoznaje klientów, którzy są już zarejestrowani.
Hało przydzielone klientowi jest ściśle poufne i osobiste i nie należy go ujawniać lub udostępniać innym.
W przypadku gdy klient Perfume's Club zapomni lub utraci swoje hasło, powinien użyć odpowiedniego linka, by uzyskać dostęp do strony intermetowej.
Aby ułatwić identyfikację klienta, ten dostarcza hasło i adres poczty elektronicznej, wyraźnie upoważniając Perfume's Club do rejestracji w swoim systemie, pliku nazywanego "cookie", którego jedynym celem jest ułatwienie identyfikacji.
Polityka wysyłek

Przesyłka
Wysyłka naszych produktów jest ograniczona do terytorium Hiszpanii, Portugalii, Anglii, Niemiec, Francji, Włoch, Holandii, Belgii, Austrii i Polski.

Aby sprawdzić możliwości wysyłki i dostawy w innych krajach należy skonsultować się z naszym Dziełem Obsługi Klienta

Wysyłamy przesyłki od poniedziałku do piątku, a czasy przygotowania i dostarczenia wymienione poniżej odnoszą się do dni roboczych (z wyjątkiem dni świątecznych).

Koszty dostawy
Nasze zamówienia wysyłane sa za pośrednictwem standardowego rodzaju przesyłki. Dostawy są realizowane w godzinach roboczych, od 9:00 do 19:00, w zależności od firmy przewozowej, kolejności rozładunku dostawcy oraz kraju docelowego.

Przygotowanie zamówień i Czas dostawy
Zamówienia są wysyłane w kolejnym dniu roboczym od daty ich zarejestrowania. Czas dostawy wynosi od 3 do 5 dni w zależności od kraju przeznaczenia i wybranej firmy przewozowej. Uwaga: soboty, niedziele i święta nie są liczone jako dni robocze.

Dni świąteczne w Madrycie są traktowane jako dni wolne od pracy w www.perfumesclub.pl, jako że dostawa naszego towaru rozpoczyna się w tym regionie. Wysyłka dokonana jest z naszego Centrum Logistycznego z siedzibą w Madrycie. Przepraszamy za wszelkie niedogodności, które mogłoby to spowodować.

Czas dostawy może ulec wydłużeniu ze względu na siły wyższe lub jakiekolwiek przypadkowe incydenty, na które Zespół Perfumes Club nie ma wpływu.
Koszty wysyłki
POLSKA:
• GLS: 37zł
• DHL: 37zł
• UPS: 46zł
Przy zamówieniach powyżej 399 złoty koszty wysyłki są bezpłatne.
Euros Niższa cena
Euros Szybsza dostawa
Kraj: Koszt transportu: Wysyłka gratis od: Przewoźnik:
PL
Polska
37,00 zł 399,00 zł
GLS
PL
Polska
37,00 zł 500,00 zł DHL
PL
Polska
46,00 zł 520,00 zł
UPS
ES Zobacz ceny
PT Zobacz ceny
UK Zobacz ceny
DE Zobacz ceny
FR Zobacz ceny
NL Zobacz ceny
BE Zobacz ceny
IT Zobacz ceny
Gwarancja oryginalności
Wszystkie nasze produkty są oryginalne, zostały nabyte na terenie europejskiego obszaru gospodarczego i w związku z tym podlegają wolnemu tranzytowi na europejskim rynku gospodarczym. Żaden z naszych produktów nie został zmodyfikowany lub przerobiony, zgodnie z obowiązującymi przepisami o markach.
Returns of defective products or products in poor condition. Legal guarantee.

Warranty. Return of non-conforming products

Despite our strict quality controls, for reasons beyond our control, you may receive an unwanted item, an item with a factory defect or one in poor condition. Perfume’s Club is responsible for this under the terms established in the consumer protection legislation.

According to this regulation, the products are guaranteed for two years from the date of delivery. The consumer must report the lack of conformity within two months after he became aware of it.

Perfume’s Club is not responsible for negligent or improper use of the product purchased.

In case of defective product or a product in bad condition, we will proceed with its replacement. Our carrier will pick up the defective product. It is essential that you accompany it with a copy of the sales invoice.

Once the conditions for the replacement of the product have been verified, a new one will be sent without further delay. All the procedures will be totally free for the consumer.

Right of withdrawal. Change or return procedure.

Perfume’s Club offers her customers the possibility of returning their orders. If you are not satisfied, we will refund your money.

However, due to reasons of health protection and hygiene, we do not accept the return of cosmetic products (creams, shampoos, soaps, gels, hairdressing products, etc.) unsealed.

In order to exercise your right of withdrawal, the consumer must inform the Perfume’s Club by the means it deems appropriate (mail, email, fax, etc.). To do this, you can use, although not required, the form available through the following link: document withdrawal, which conforms to the model annexed in the Law for the defense of the rights of consumers and users (RDLeg. Nov. 16).

Conditions for changes or refunds

The client has a period of 14 calendar days to exercise his/her right of withdrawal, counting from the date of receipt of the article(s). It is not necessary to indicate a reason for exercising the right of withdrawal. For greater flexibility in the processing, we appreciate that the client follows the procedure detailed below, although it is not mandatory for the exercise of the rights contemplated in this section.

Step 1: Contact us through the section "Returns" in your user account, to communicate that you want to make a return of your order. You can also use and send the model withdrawal document mentioned above, sending it through our Contact Form

We will send you an immediate confirmation of the receipt of your request.

Step 2: Pack your order under the same conditions you received it. Perfume’s Club will send a messenger to your home to collect the order.

You must assume the direct cost of returning the goods.

Step 3: Once the items have been received, Perfume’s Club will refund to you, the total amount paid minus the cost of return: collection cost and refund management to the warehouse. Perfume’s Club reserves the right to compensation for the difference between the value of the items sent to the customer and returned by the latter in the following cases:

When the products have been used or manipulated improperly or negligently or not according to their characteristics by the Client.

When the products have been hit or damaged.

When the return by the customer is not made in the original box.

When the lack of conformity is due to wear and tear due to normal use.

If they modify, alter or replace some of the data of the ticket or proof of purchase.

If the serial number or identification of the product is handled.

If all the elements, accessories, cases or boxes are not returned with the product.

We ask the customer to take special care to return the eye glasses in perfect condition. It is important that, in addition to returning the case, the wipe and the box in good condition, the eye glasses are returned with clean lenses. Otherwise, Perfume’s Club may deduct the cost of cleaning the crystals from the amount of the refund.

Odpowiedzialność
W każdej fazie dostępu do strony, konsultacji, wypełniania formularzy, realizowania zamówień, dostawy artykułów lub innych usług, Perfume's Club nie ponosi odpowiedzialności w przypadku szkód lub niedogodności wynikających z korzystania z internetu. Perfume's Club nie ponosi żadnej odpowiedzialności w przypadku awarii w świadczeniu usług, zewnętrznych włamań lub wirusów komputerowych. Podobnie, sytuacje, które Sąd Najwyższy określa w swoim orzecznictwie jako siła wyższa całkowicie zwalniają Perfume's Club z odpowiedzialności.
Ochrona Własności Intelektualnej
Zawartość tej strony jest własnością Beauty Luxe Distributions S.L. Ustawa o Własności Intelektualnej przyznaje Beauty Luxe Distributions S.L. wyłączne prawo do tych treści.

Dlatego Beauty Luxe Distributions S.L. zabrania całkowitego lub częściowego wykorzystywania ich przez osoby trzecie, o ile pisemnie nie zostało to uzgodnione inaczej. W związku z tym jest zabroniona całkowita lub częściowa reprodukcja treści tej strony, poprzez dowolny nośnik fizyczny lub elektroniczny.

Beauty Luxe Distributions S.L. przyjmie wszystkie właściwe środki prawne aby zapobiec nieutoryzowanemu użyciu zawartości strony www.perfumesclub.pl
Rabaty
Bony otrzymuje się poprzez system polecania lub ewentualnie w akcjach marketingowych firmy.

Bony mogą być przekazywane, ale można użyć tylko jeden bon na zamówienie.
Zasady wymiany bonów, będą na nim opisane lub pojawią się w wysyłce, możliwe iż warunkiem ich użycia jest zrealizowanie minimalnego zamówienia, wykorzystanie w określonym terminie lub przy pierwszym zakupie nowego klienta.

Promocje i rabaty nie kumulują się. Tym samym bony nie mają zastosowania dla produktów określonych jako “oferty”.
Konkursy
Udział w konkursach, które organizuje Perfume's Club jest darmowy i nie zobowiązuje do zakupu. Skierowane są do mieszkanców Polska.
Zwycięzcy konkursów zostają poinformowani przez pocztę elektroniczną i/lub telefonicznie o zdobytej nagrodzie. Nagroda nie jest kompatybilna ani nie łączy się z innymi promocjami.

Z wyjątkiem operacji specjalnych, bony są ważne przez 3 miesiące i czeki prezentowe przez rok.

Jeżeli kwota czeku prezentowego jest niższa niż wartość zamówienia, klient musi dokonać zapłaty różnicy jedną z dostępnych form płatności.

Komunikując nam adres poczty elektronicznej, uczestnicy automatycznie zgadzają się na otrzymywanie biuletynu z wiadomościami perfumesclub.pl.
Perfume's Club zastrzega sobie prawo do opóźnienia lub anulowania konkursu i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za problemu, które moga wystapić w trakcie trwania operacji.
Uczestnictwo w konkursie oznacza całkowitą akceptację tego regulaminu.
Regulamin może ulec zmianie w jakimkolwiek momencie przez dołączenie dodatkowego paragrafu przez organizatora, spełniając wyżej wymienione warunki.
Wszelkie oszustwa lub proby oszustwa dążące do nieuczciwego, mogą podlegać wszczęciu postępowania sądowego.
Komentarze i oceny produktów
Wszystkie komentarze muszą byc zgodne z zasadami uczestnictwa wymienionymi poniżej i zawsze szanować pozostałych użytkowników. W przeciwnym razie Perfume's Club zastrzega sobie prawo do odmowy publikacji komentarzy.
  • Nie będą akceptowane komentarze o treści lub łączach, które mogą być uważane za oszczercze, obraźliwe, obelżywe, zniesławiające lub niezgodne z prawem hiszpańskim, w tym te, które stanowią poparcie dla terroryzmu lub ogólnie przemocy, bądź te które mogą naruszać prawa dzieci i maloletnich.
  • Nie akceptuje się komentarzy o treściach rasistowskich, seksistowskich, homofobicznych, dyskryminujących tożsamość płciową lub ogólnie tych, które mogą zostać zinterpretowane jako atak na jakąkolwiek grupę lub mniejszość pod względem narodości, płci, religii, wieku lub niepełnosprawności fizycznej lub umysłowej.
  • Komentarze nie mogą zawierać gróźb, zniewag, atakków osobistych na innych uczestników forum dyskusyjnego.
  • Nie akceptuje się komentarzy zawierających  spam, reklamy lub materiał specjalnie chroniony prawami autorskimi.
  • Komentarze, których jedynym celem jest jest przerwanie lub przeszkodzenie w dyskusji (na przykład, ten sam akapit, link, zdanie, etc. powtórzone 25 razy) będą usuwane.
  • Komentarze o zawartości obscenicznej lub pornograficznej mogą zostać usunięte w przypadku gdy Perfumesclub.pl uzna, że mogą naruszać prawa potencjalnych czytelników małoletnich.
Perfume's Club zastrzega sobie prawo do całkowitego usunięcia komentarzy, które nie przestrzegają powyższych zasad użytkowania lub uzna, że nie pasują do poruszanego tematu. Perfume's Club nie ponosi odpowiedzialności za opinie wyrażane przez Użytkowników.
Zmiany na stronie web
Perfume's Club zastrzega sobie prawo do wprowadzenia niezapowiedzianych zmian na stronie internetowej, które uzna za stosowne, mogąc zmienić, usunąć lub dodać zarówno treści i usługi świadczone na stronie, jak i sposób w jaki są prezentowane i zlokalizowane na stronie.
Zaufanie Online
Strony poddają swojemu wyborowi, sposób rozwiązania konfliktów i zrzekają się jakiegkolwiek innego prawa,sądów i trybunałów miejsca zamieszkania użytkownika. Perfume's Club jest organizacją przyłączoną do ZAUFANIA ONLINE i warunków Kodeksu Etyki. W przypadku sporó związanych z zatrudnieniem i reklama online, ochroną danych, ochroną małoletnich i dostępnością, użytkownik może zwrócić się do ZAUFANIA ONLINE, systemu pozasądowego rozwiązywania sporów (www.confianzaonline.es), przynależnego do Krajowej Rady Sądownictwa Polubownego Konsumentów/
Obowiązujące prawo
Związek między Beauty Luxe Distributions, S.L.U. i użytkownikiem regulowany jest przez aktualne ustawodawstwo hiszpańskie.
*20
© Perfumesclub.com 2009 - 2017 | Wszelkie prawa zastrzeżone | NIP ESB57818197 Marka zarejestrowana przez Beauty Luxe Distributions SLU | Baleary | DE |EN |ES |FR |IT |NL |PT |