Często zadawane pytania
Kiedy otrzymam zamówienie?
Zamówienie zazwyczaj zostaje dostarczone w przeciagu 3-5 dni roboczych po jego realizacji.
Czy wszystkie perfumy sa oryginalne?
Wszystkie perfumy, które sprzedajemy są wyłącznie oryginalne i są w idealnym stanie, tak jakbyś kupił je w Twojej tradycyjnej perfumerii.

Nie sprzedajemy próbek lub produktów bez opakowania, uważamy że taka praktyka zaważyłaby na wizerunku naszej firmy. Przy tej okazji przypominamy, że kupno bądź sprzedaż testerów i próbek jest niezgodne z prawem.
Ile wynoszą koszty przesyłki?
POLSKA:
• GLS: 37zł
• DHL: 37zł
• UPS: 46zł
Przy zamówieniach powyżej 399 złoty koszty wysyłki są bezpłatne.
Euros Niższa cena
Euros Szybsza dostawa
Kraj: Koszt transportu: Wysyłka gratis od: Przewoźnik:
PL
Polska
37,00 zł 399,00 zł
GLS
PL
Polska
37,00 zł 500,00 zł DHL
PL
Polska
46,00 zł 520,00 zł
UPS
ES Zobacz ceny
PT Zobacz ceny
UK Zobacz ceny
DE Zobacz ceny
FR Zobacz ceny
NL Zobacz ceny
BE Zobacz ceny
IT Zobacz ceny
Gdzie i jak mogę skontaktować się z Perfume's Club?
Aby skontaktować się z nami możesz przejść do działu KONTAKT na stronie głównej lub możesz zadzwonić do nas na numer telefonu 801 080 153 w następujących godzinach, od Pon. do Pt. od 9 do 14 i od 16 do 19.
Jakie formy płatności akceptujemy?
Wpłata na konto lub przelew: Możesz zapłacić za porednictwem banku lub przelewem na numer konta, który zostanie przesłany pocztą elektroniczną za pośrednictwem naszego partnera Adyen, w szybkiej i atwiej formie.

Karta kredytowa: możesz zapłacić kartą kredytową, bez dodatkowych opłat. Realizujemy kontrole bezpieczeństwa dla opłat przy użyciu karty kredytowej. Możesz zostać poproszony o kserokopię dowodu osobistego i karty kredytowej jako sposób weryfikacji użytkownika karty.

Płatność przy użyciu PayPal:
płać szybko i bezpiecznie używając swojego konta PayPal lub karty kredytowej lub debetowej, bez udostępniania danych finansowych dla Perfume’s Club. PayPal automatycznie szyfruje dane poufne przy pomocy najlepszych technologii dostępnych na rynku. Zamówienia opłacone przy użyciu PayPal nie mają żadnych dodatkowych opłat.

Zapłata przez PayPal: Firma Perfume's Club podpisała umowę z dostawcą usług płatniczych PayPal pozwalajacą nam ułatwić proces płatności. Aby dokonać płatności za pośrednictwem systemu PayPal bardziej komfortowo, wystarczy tylko raz zezwolić Perfume's Club na dokonywanie płatności za posrednictem Państwa konta PayPal. Nadanie zgody na płatności oznacza dokonywanie przyszłych płatności w Perfume's Club przez PayPal, bez konieczności ponownego wprowadzania danych na portalu dostawcy.

Jeśli utworzono zgodę na płatności z PayPal, zaznaczając pole "Zapamietaj moje dane PayPal" jednak chcą Państwo odstąpić od umowy, można to zrobić przechodząc przez swojego konta PayPal.

Punkt 1: Wyjaśnienie pojęcia "Reference Transaction"

Identyfikacja z paypal w perfumesclub.com oznacza zazwolenie na identyfikację i zatwierdzenie płatności, przypominając je przy każdej z faz płatności i identyfikacji, które pojawiają się dla niezidentyfikowanych użytkowników w tym samym systemie, co ułatwia przepływ zakup Twojej transakcji, unikając ciągłej potrzeby ponownego logowania i aakceptowania umowy płatności.

Punkt 2: Jak anulować zgodę na płatności?
Zaloguj się do swojego konta PayPal, wejdź do zakładki "Moje konto", a następnie wybierz zakładkę "Profil".
W opcji lub kolumnie "Informacje finansowe" kliknij "Lista autoryzowanych płatności" lub "Płatności cykliczne"
Jak zostać użytkownikiem strony web?
Pamiętaj, że to bardzo ważne aby wypełnić swoje dane poprawnie, ponieważ jest to JEDYNY sposób aby zaufać naszym przyszłym klientom. Dlatego należy podać imię, datę urodzenia, ulicę, numer, kod pocztowy, miejscowość, województwo, adres elektroniczny (e-mail), i na końcu hasło.

Należy dokładnie wypełnić dane adresowe do przesyłki zamówienia, aby uniknąć zbędnych błędów.

Ważne jest, aby pamiętać, że adres elektroniczny i hasło są niezbędne gdyż bez nich nie można kupować na stronie lub ponownie będziesz musiał wypełnić wszystkie dane.
Jak zrealizować zamówienie?
Krok 1: Poszukać i wybrać pożądany perfum lub kosmetyk. Po dokonaniu wyboru, naciśnij "kup". Spowoduje to przejście do kolejnego okna, które pokazuje wybrane perfumy lub kosmetyki. Jeżeli chcesz więcej niż jeden to najłatwiej będzie wybierać jeden po drugim i zobaczysz jak dodają się do koszyka.

Krok 2: Jeśli już zdycydujesz co kupić, naciśnij "dalej" i zostaniesz poproszony o rejestrację lub jeśli już jesteś klientem wpisz swój e-mail i hasło.

Krok 3: Sprawdź czy dane i adres dostawy są prawidłowe i jeśli nie są, masz możliwość ich zmiany. Jeśli są poprawne, wybierz formę płatności i naciśnij "dalej".

Krok 4: W zależności od rodzaju płatności, który wybrałeś, należy potwierdzić zamówienie i wpisać dane, o które zosatniesz poproszony, następnie naciśnij "potwierdź".
Reklamacje i zwroty
W naszje sekcji porad możesz wysłać nam informację, którą chcesz żebyśmy przetworzyli, jak reklamacje lub anulowanie zamówień. W tym celu byłoby wskazane, żebyś podał nam numer zamówienia i postaramy się odpowiedzieć tak szybko jak to możliwe.

Promocje i rabaty nie łączą się. W związku z tym bony nie dotyczą produktów zakwalifikowanych jako“oferty”.
Produkty nie dodają się do koszyka
Sprawdź czy:

- data i godzina na komuterze są poprawne.
- Twoja przeglądarka akceptuje pliki cookies (vdomyślnie tak).
- Twój program antywirusowy nie blokuje funkcjonowania strony.
*20
© Perfumesclub.com 2009 - 2017 | Wszelkie prawa zastrzeżone | NIP ESB57818197 Marka zarejestrowana przez Beauty Luxe Distributions SLU | Baleary | DE |EN |ES |FR |IT |NL |PT |