Odkrywaj i testuj produkty kosmetyczne wygodnie w domu przed podjęciem decyzji
JAK TO DZIAŁA?
1. Wybierz i zamów produkt z próbką Wypróbuj i Kup.
2. Po otrzymaniu zamówienia najpierw użyj i przetestuj próbkę, aby sprawdzić, czy jest to to, czego szukasz i potrzebujesz.
3. Jeśli zdecydowałeś, zachowaj oryginalny produkt. Jeśli nie zostałeś przekonany, nie martw się! Masz 14 dni na bezpłatny zwrot oryginalnego produktu (o ile nie został on otwarty lub przerobiony).
Oczekiwana dostawa:Środa 15.05.2024 *Przybliżone dla zamówień, których miejscem docelowym jest stolica województwa. W pozostałych przypadkach nastąpi opóźnienie wynoszące 1 dzień.
Szampon PURIFYING z błotem termicznym marki CHRISTOPHE ROBIN . szampon
Ten produkt jest przeznaczony do pielęgnacji zestresowanej, wrażliwej i/lub przetłuszczającej się skóry głowy . Jego formuła doskonale oczyszcza włosy z nagromadzonych produktów i zanieczyszczeń, równoważy skórę głowy i wygładza pasmo włosów. Zawiera składniki pochodzenia naturalnego, które wygładzają naskórek i poprawiają uczucie tłustych korzeni. W ten sposób wydłużasz czas prania.
Aqua/agua/agua, cocamidopropil betaína, lauroil sarcosinato de sodio, cocoglucósido, polímero cruzado de poliacrilato-6, fragancia (perfume), cloruro de sodio, propanodiol, caolín, limo, benzoato de sodio, maltodextrina, extracto de agua de mar, edta disódico, guar hidroxi Cloruro, sorbato de potasio, ácido cítrico, extracto de corteza de Ziziphus Joazeiro, salicilato de bencilo, disuccinato de etilendiamina trisódica, linalol, limoneno, alcohol t-butílico, extracto de fruta de Gardenia Florida, citronelol, hexil cinamal, alcohol fenetílico, furcellaria lur
Wśród jego komponentów wyróżnia się:
Napar z czerwonych alg z Morza Bałtyckiego.
Przetłumaczone przez Google
Nałożyć na wilgotne włosy, wmasować i spłukać.
Przetłumaczone przez Google
Polecany do tłustej, wrażliwej i zestresowanej skóry głowy.
Dodając go do koszyka, akceptują Państwo, że produkt ten jest przeznaczony do użytku profesjonalnego, a jego wygląd różni się od zwykłego produktu w sprzedaży