Odkrywaj i testuj produkty kosmetyczne wygodnie w domu przed podjęciem decyzji
JAK TO DZIAŁA?
1. Wybierz i zamów produkt z próbką Wypróbuj i Kup.
2. Po otrzymaniu zamówienia najpierw użyj i przetestuj próbkę, aby sprawdzić, czy jest to to, czego szukasz i potrzebujesz.
3. Jeśli zdecydowałeś, zachowaj oryginalny produkt. Jeśli nie zostałeś przekonany, nie martw się! Masz 14 dni na bezpłatny zwrot oryginalnego produktu (o ile nie został on otwarty lub przerobiony).
Oczekiwana dostawa:Piątek 26.04.2024 *Przybliżone dla zamówień, których miejscem docelowym jest stolica województwa. W pozostałych przypadkach nastąpi opóźnienie wynoszące 1 dzień.
Intensywne serum ujędrniające z efektem liftingu do każdego rodzaju skóry.
Odzyskaj młodość swojej twarzy dzięki intensywnemu zabiegowi, najbardziej zaawansowanemu koncentratowi o podwójnym liftingu Clarins. To serum, które zapewnia natychmiastowe i widoczne rezultaty już po pierwszym zastosowaniu, które utrzymują się dzień po dniu, odsłaniając młodą, miękką, jędrną skórę o na nowo zdefiniowanym konturze twarzy.
Napinająca formuła została sporządzona z komosy ryżowej, która łączy w sobie właściwości napinające i naturalne korzyści, zapewniając w ten sposób intensywny i skuteczny zabieg, ale nie agresywny dla skóry.
Organiczne serum o delikatnej, topniejącej konsystencji i bardzo szybkim wchłanianiu stanowi odpowiedź na problemy kobiet po 40. roku życia.
Wykazy składników zawartych w składzie produktów są na bieżąco aktualizowane. Przed użyciem produktu sprawdź listę składników na opakowaniu.
Nakładaj poprzez naciśnięcie na twarz i szyję, bez masażu, tuż przed zwykłą pielęgnacją na dzień lub na noc.
Serum polecane do pielęgnacji każdego rodzaju skóry od 40 roku życia.
Aby osiągnąć optymalne rezultaty i zwiększyć skuteczność zabiegu, zalecamy włączenie tego konturu oka do naszej rutyny pielęgnacyjnej w połączeniu z markowymi produktami CLARINS, a dokładniej z kolekcji EXTRA FIRMING.
Dodając go do koszyka, akceptują Państwo, że produkt ten jest przeznaczony do użytku profesjonalnego, a jego wygląd różni się od zwykłego produktu w sprzedaży