Odkrywaj i testuj produkty kosmetyczne wygodnie w domu przed podjęciem decyzji
JAK TO DZIAŁA?
1. Wybierz i zamów produkt z próbką Wypróbuj i Kup.
2. Po otrzymaniu zamówienia najpierw użyj i przetestuj próbkę, aby sprawdzić, czy jest to to, czego szukasz i potrzebujesz.
3. Jeśli zdecydowałeś, zachowaj oryginalny produkt. Jeśli nie zostałeś przekonany, nie martw się! Masz 14 dni na bezpłatny zwrot oryginalnego produktu (o ile nie został on otwarty lub przerobiony).
Oczekiwana dostawa:Poniedziałek 06.05.2024 *Przybliżone dla zamówień, których miejscem docelowym jest stolica województwa. W pozostałych przypadkach nastąpi opóźnienie wynoszące 1 dzień.
Crossmen to bardzo męski, orzeźwiający i seksowny zapach, który jest prezentowany w eleganckiej i klasycznej butelce w angielskiej zieleni. Nutami głowy są grejpfrut, bergamotka i ananas; nutami serca są kwiat pomarańczy, czarny pieprz i gałka muszkatołowa; nutami bazy są cedr, drzewo sandałowe, fasolka tonka i wanilia.
Daleki od bycia świetnymi perfumami, jest to propozycja wskazana dla tych, którzy lubią świeży, dyskretny i nie mdły aromat do codziennego stosowania. Ma małą wadę polegającą na tym, że jest dostępny w butelce bez waporyzatora, ale możesz rozwiązać ten problem, kupując jeden. W moim przypadku, ponieważ mam kolby Calvina Kleina o pojemności 200 ml, mam problem rozwiązany. A 200 ml za jedyne 6 euro to fantastyczna cena.
Crossman to, zwłaszcza w tanim 200 ml napełnieniu, niezwykle wart swojej ceny, a jednocześnie zaskakująco bogaty EdT, który można bardzo dobrze łączyć z innymi, jeszcze lżejszymi zapachami i tonikami (np. turecka woda cytrynowa lub pomarańczowa) i to na zaskakująco długi czas wstaje na skórze o wiele bardziej trwale i wyraźnie. Nawiasem mówiąc, może być również stosowany jako dezodorant (przedramię) bez nadmiernego podrażniania wrażliwej skóry. Dzięki butelce z zakraplaczem Crossman EdT można również łatwo przenieść do butelek z rozpylaczem.
Dodając go do koszyka, akceptują Państwo, że produkt ten jest przeznaczony do użytku profesjonalnego, a jego wygląd różni się od zwykłego produktu w sprzedaży