https://www.perfumesclub.pl//pl/farouk/chi-tea-tree-oil-shampoo/p_72843/72843CHI TEA TREE OIL shampoohttps://i1.perfumesclub.com/mails/85194.jpg44.045.266400-737-38.773600InStock1050/95100/95109Farouk25.0
Odkrywaj i testuj produkty kosmetyczne wygodnie w domu przed podjęciem decyzji
JAK TO DZIAŁA?
1. Wybierz i zamów produkt z próbką Wypróbuj i Kup.
2. Po otrzymaniu zamówienia najpierw użyj i przetestuj próbkę, aby sprawdzić, czy jest to to, czego szukasz i potrzebujesz.
3. Jeśli zdecydowałeś, zachowaj oryginalny produkt. Jeśli nie zostałeś przekonany, nie martw się! Masz 14 dni na bezpłatny zwrot oryginalnego produktu (o ile nie został on otwarty lub przerobiony).
Oczekiwana dostawa:Środa 01.05.2024 *Przybliżone dla zamówień, których miejscem docelowym jest stolica województwa. W pozostałych przypadkach nastąpi opóźnienie wynoszące 1 dzień.
Szampon CHI TEA TREE OIL firmy Farouk. Szampon, który delikatnie myje włosy i usuwa zanieczyszczenia ze skóry głowy, jednocześnie równoważąc oleje i wzmacniając włosy. Olejek z drzewa herbacianego i olejku z mięty pieprzowej działa stymulująco i uspokajająco. Współdziała w celu zrównoważenia olejków do włosów i utrzymania poziomu wilgoci.
EAN
0633911762776
ingredients
Aqua/agua/agua, cocamidopropil betaína, olefina sulfonato de sodio C14-16, cocamidopropil hidroxisultaína, laureth sulfosuccinato disódico, propanodiol, copolímero de acrilatos, seda hidrolizada, aceite de hoja de melaleuca alternifolia (árbol de té), aceite de hoja de menta piperita (menta), lavandula angustifolia (Lavanda) aceite, PEG-12 dimeticona, diestearato de glicol, esteareth-4, ácido glicólico, cloruro de guar hidroxipropiltrimonio, fenoxietanol, metilisotiazolinona, propilenglicol, cocoil isetionato de sodio, lauroanfoacetato de sodio, metil cocoil taurato de sodio, cloruro de pantenil hidroxipropil esteardimonio, PEG- 150 tetraestearato de pentaeritritilo, PEG-6 caprílico/glicéridos cápricos.
Dodając go do koszyka, akceptują Państwo, że produkt ten jest przeznaczony do użytku profesjonalnego, a jego wygląd różni się od zwykłego produktu w sprzedaży