Jean Paul Gaultier, LE MALE after-shave balm
,
156,68 zł
https://www.perfumesclub.pl//pl/jean-paul-gaultier/le-male-as-balm/p_31750/31750LE MALE after-shave balmhttps://i1.perfumesclub.com/mails/91965.jpg156.6811.695800-1240-144.984200InStock92000/92800/92802Wszystkie Rodzaje SkóryBalsamOdziezOdswiezanieJean Paul Gaultier114.5
Odkrywaj i testuj produkty kosmetyczne wygodnie w domu przed podjęciem decyzji
JAK TO DZIAŁA?
1. Wybierz i zamów produkt z próbką Wypróbuj i Kup.
2. Po otrzymaniu zamówienia najpierw użyj i przetestuj próbkę, aby sprawdzić, czy jest to to, czego szukasz i potrzebujesz.
3. Jeśli zdecydowałeś, zachowaj oryginalny produkt. Jeśli nie zostałeś przekonany, nie martw się! Masz 14 dni na bezpłatny zwrot oryginalnego produktu (o ile nie został on otwarty lub przerobiony).
Oczekiwana dostawa:Środa 01.05.2024 *Przybliżone dla zamówień, których miejscem docelowym jest stolica województwa. W pozostałych przypadkach nastąpi opóźnienie wynoszące 1 dzień.
Lotiobalm po goleniu LE MALEJeana Paula Gaultiera . Lekki, kojący i odświeżający balsam po goleniu odpowiedni dla każdego rodzaju skóry.
Po goleniu na męskiej skórze występują uczulenia lub podrażnienia, dlatego należy leczyć ją za pomocą specjalnych produktów. LE MALE balsam po goleniu to przyjemny balsam, który koi skórę natychmiast po goleniu.
Ponadto został wzbogacony zapachem LE MALE, zawartym w rodzinie Oriental Fougère, w której wyróżniają się takie nuty jak lawenda, mięta, kardamon, cynamon, kwiat pomarańczy, fasolka tonka i wanilia.
Zadbaj o swoją skórę po goleniu dzięki Jean Paul Gaultier.
Stosować rano i/lub wieczorem po goleniu, delikatnie masować aż do całkowitego wchłonięcia.
Przetłumaczone przez Google
Zalecamy stosowanie wody po goleniu o takich samych właściwościach zapachowych jak perfumy, ponieważ pomoże to wzmocnić aromat naszego ulubionego zapachu i pozwoli uniknąć mieszania się różnych aromatów, które mogłyby zmienić właściwości esencji.
Dodając go do koszyka, akceptują Państwo, że produkt ten jest przeznaczony do użytku profesjonalnego, a jego wygląd różni się od zwykłego produktu w sprzedaży