Odkrywaj i testuj produkty kosmetyczne wygodnie w domu przed podjęciem decyzji
JAK TO DZIAŁA?
1. Wybierz i zamów produkt z próbką Wypróbuj i Kup.
2. Po otrzymaniu zamówienia najpierw użyj i przetestuj próbkę, aby sprawdzić, czy jest to to, czego szukasz i potrzebujesz.
3. Jeśli zdecydowałeś, zachowaj oryginalny produkt. Jeśli nie zostałeś przekonany, nie martw się! Masz 14 dni na bezpłatny zwrot oryginalnego produktu (o ile nie został on otwarty lub przerobiony).
Oczekiwana dostawa:Poniedziałek 06.05.2024 *Przybliżone dla zamówień, których miejscem docelowym jest stolica województwa. W pozostałych przypadkach nastąpi opóźnienie wynoszące 1 dzień.
Wzmacniacz do włosów TRIPLE BOND COMPLEX firmy LIVING PROOF.
Kuracja bez spłukiwania, która sprawia, że włosy są 8 razy mocniejsze i bardziej odporne na przyszłe uszkodzenia, zapewniając jednocześnie miękkość, gładkość i połysk.
Korzyści:
Udowodniono naukowo, że włosy są 8 razy mocniejsze.
Styliści preferują Triple Bond Complex jako najlepszą kurację naprawczą.
Buduje trzy rodzaje wiązań we włosach: wodorowe, jonowe i kowalencyjne.
Zmniejsza widoczne oznaki rozdwojonych końcówek, jednocześnie zapobiegając łamaniu i przyszłym uszkodzeniom.
Technologia wzmacniająca 3D: Zgłoszona do opatentowania technologia tworzy trójwymiarową sieć we włóknie włosa, pomagając odbudować strukturę i przeciwdziałać uszkodzeniom.
Kapsułkowany olej komórkowy: Mieszanka lipidów i peptydów, która głęboko odżywia włókna, pomagając chronić włosy przed uszkodzeniami termicznymi i UV, a także utratą koloru.
Mieszanka biomimetycznych emolientów : wygładza i wyrównuje włókna włosów, wzmacniając miękkość i połysk.
Środek zamykający naskórek: wygładza powierzchnię włosa i ułatwia rozczesywanie.
Efekty:
Mocniejsze włosy.
Listy składników wchodzących w skład produktów są regularnie aktualizowane. Przed użyciem produktu sprawdź listę składników na opakowaniu.
Na umytych włosach usuń nadmiar wilgoci ręcznikiem.
Dodając go do koszyka, akceptują Państwo, że produkt ten jest przeznaczony do użytku profesjonalnego, a jego wygląd różni się od zwykłego produktu w sprzedaży