Odkrywaj i testuj produkty kosmetyczne wygodnie w domu przed podjęciem decyzji
JAK TO DZIAŁA?
1. Wybierz i zamów produkt z próbką Wypróbuj i Kup.
2. Po otrzymaniu zamówienia najpierw użyj i przetestuj próbkę, aby sprawdzić, czy jest to to, czego szukasz i potrzebujesz.
3. Jeśli zdecydowałeś, zachowaj oryginalny produkt. Jeśli nie zostałeś przekonany, nie martw się! Masz 14 dni na bezpłatny zwrot oryginalnego produktu (o ile nie został on otwarty lub przerobiony).
Oczekiwana dostawa:Czwartek 25.04.2024 *Przybliżone dla zamówień, których miejscem docelowym jest stolica województwa. W pozostałych przypadkach nastąpi opóźnienie wynoszące 1 dzień.
HYDRO BOOST przeciwzmęczeniowy kremowy żel pod oczy firmy NEUTROGENA
Neutrogena Hydro Boost Żelowy krem pod oczy pomaga rozpocząć dzień dzięki wrażeniu świeżości zapewnianemu przez nawilżenie. Jego potrójne działanie zapewnia rozbudzony wygląd bez oznak zmęczenia.
Korzyści:
Zapewnia dawkę intensywnego nawilżenia, która błyskawicznie rewitalizuje skórę wokół oczu, wykorzystując technologię Hyaluronic Gel Matrix, która wzmacnia nawilżenie i wzmacnia barierę skórną.
Zapewnia bodziec świeżości; Lekka żelowa formuła budzi zmęczone oczy i pomaga wyeliminować oznaki zmęczenia , jednocześnie szybko się wchłaniając jako etap przed makijażem.
Utrzymuje nawilżenie przez 24 godziny , aby zapobiec utracie elastyczności i zapewnić rozbudzony wygląd dzień po dniu.
Jest odpowiedni dla wrażliwej skóry, a jego niewielkie rozmiary pozwalają nosić go w torebce i cieszyć się dawką nawilżenia o każdej porze dnia.
Dzięki ponad 80-letniemu doświadczeniu w pielęgnacji skóry Neutrogena nieustannie wprowadza innowacje, aby przesuwać granice piękna. Dziś marka oferuje szeroką gamę produktów przynoszących widoczne rezultaty dzięki czułym i inteligentnym rozwiązaniom, opracowanym przy pomocy dermatologów.
FAQ: HYDRO BOOST przeciwzmęczeniowy krem-żel pod oczy
Wybrałeś produkt do użytku profesjonalnego
Dodając go do koszyka, akceptują Państwo, że produkt ten jest przeznaczony do użytku profesjonalnego, a jego wygląd różni się od zwykłego produktu w sprzedaży