Odkrywaj i testuj produkty kosmetyczne wygodnie w domu przed podjęciem decyzji
JAK TO DZIAŁA?
1. Wybierz i zamów produkt z próbką Wypróbuj i Kup.
2. Po otrzymaniu zamówienia najpierw użyj i przetestuj próbkę, aby sprawdzić, czy jest to to, czego szukasz i potrzebujesz.
3. Jeśli zdecydowałeś, zachowaj oryginalny produkt. Jeśli nie zostałeś przekonany, nie martw się! Masz 14 dni na bezpłatny zwrot oryginalnego produktu (o ile nie został on otwarty lub przerobiony).
Oczekiwana dostawa:Poniedziałek 29.04.2024 *Przybliżone dla zamówień, których miejscem docelowym jest stolica województwa. W pozostałych przypadkach nastąpi opóźnienie wynoszące 1 dzień.
Cryopharma firmy Wartner to szybka i skuteczna kuracja eliminująca zwykłe brodawki na dłoniach, łokciach i kolanach, a także brodawki podeszwowe poprzez ich precyzyjne zamrożenie. Leczenie brodawek wykorzystuje metodę podobną do tej stosowanej w praktyce klinicznej i jest tak samo skuteczne jak ciekły azot. Po jednej aplikacji brodawka odpada w ciągu 14 dni, a pod nią tworzy się nowa, zdrowa skóra. Usuwa brodawki z korzenia.
Brodawkę zwykłą można rozpoznać po szorstkiej powierzchni i kształcie kalafiora. Ten rodzaj brodawek jest wywoływany przez wirusa brodawczaka ludzkiego (HPV), który infekuje skórę.
Włóż aplikator piankowy do wspornika. Włóż uchwyt aplikatora z pianką na zawór aerozolowy i naciśnij przez 3 sekundy.
Leczenie brodawek to forma krioterapii, która zabija wirusa i usuwa brodawkę poprzez jej zamrożenie. Jest idealny dla całej rodziny i zaleca się jego stosowanie od 4 roku życia.
Odczekaj 20 sekund po nasyceniu pianki, aby obniżyć temperaturę. Lekko trzymaj wspornik aplikatora za pomocą aplikatora piankowego na brodawce zwykłej przez 20 sekund i na brodawce podeszwowej przez 40 sekund.Cryopharma by Wartner to światowy lider w leczeniu brodawek zwykłych i podeszwowych, z produktami dostosowanymi do potrzeb każdego konsumenta .
Dodając go do koszyka, akceptują Państwo, że produkt ten jest przeznaczony do użytku profesjonalnego, a jego wygląd różni się od zwykłego produktu w sprzedaży