Apivita, Łagodny szampon dla dzieci z żurawiną i miodem
,
70,89 zł
https://www.perfumesclub.pl//pl/apivita/ninos-champu-suave-con-arandano-y-miel/p_146213/146213Łagodny szampon dla dzieci z żurawiną i miodemhttps://i1.perfumesclub.com/mails/177098.jpg70.894.147430-1610-66.742570InStock600000/600400/600414HipoalergicznyBez SiarczanówNaturalne składnikiParafarmaceutykaDermokosmetykiMiódApivita00
Odkrywaj i testuj produkty kosmetyczne wygodnie w domu przed podjęciem decyzji
JAK TO DZIAŁA?
1. Wybierz i zamów produkt z próbką Wypróbuj i Kup.
2. Po otrzymaniu zamówienia najpierw użyj i przetestuj próbkę, aby sprawdzić, czy jest to to, czego szukasz i potrzebujesz.
3. Jeśli zdecydowałeś, zachowaj oryginalny produkt. Jeśli nie zostałeś przekonany, nie martw się! Masz 14 dni na bezpłatny zwrot oryginalnego produktu (o ile nie został on otwarty lub przerobiony).
Oczekiwana dostawa:Poniedziałek 06.05.2024 *Przybliżone dla zamówień, których miejscem docelowym jest stolica województwa. W pozostałych przypadkach nastąpi opóźnienie wynoszące 1 dzień.
Łagodny szampon dla dzieci z jagodą i miodem marki APIVITA
Delikatny szampon dla dzieci został starannie opracowany, aby zapewnić delikatne oczyszczanie, nawilżenie i ochronę, dzięki składnikom biodegradowalnym. Delikatny i zabawny aromat gwarantuje zabawną i relaksującą kąpiel.
Korzyści:
Delikatnie oczyszcza włosy bez siarczanów, z naturalnymi i niezwykle delikatnymi środkami powierzchniowo czynnymi.
Nawilża włosy, zapewniając natychmiastowe i długotrwałe nawilżenie dzięki miodowi tymiankowemu i oliwie z oliwek.
Chroni i wzmacnia mikroflorę skóry, uspokajając ją prebiotykami i naparem z oczaru wirginijskiego.
Dzięki zawartości miodu tymiankowego i ekstraktu z jagód pozostawia włosy miękkie, lśniące i łatwe do rozczesania.
Łatwe płukanie. Nie swędzi oczu. Odpowiedni dla dzieci od 2. roku życia
FAQ: Łagodny szampon dla dzieci z żurawiną i miodem
Wybrałeś produkt do użytku profesjonalnego
Dodając go do koszyka, akceptują Państwo, że produkt ten jest przeznaczony do użytku profesjonalnego, a jego wygląd różni się od zwykłego produktu w sprzedaży