Odkrywaj i testuj produkty kosmetyczne wygodnie w domu przed podjęciem decyzji
JAK TO DZIAŁA?
1. Wybierz i zamów produkt z próbką Wypróbuj i Kup.
2. Po otrzymaniu zamówienia najpierw użyj i przetestuj próbkę, aby sprawdzić, czy jest to to, czego szukasz i potrzebujesz.
3. Jeśli zdecydowałeś, zachowaj oryginalny produkt. Jeśli nie zostałeś przekonany, nie martw się! Masz 14 dni na bezpłatny zwrot oryginalnego produktu (o ile nie został on otwarty lub przerobiony).
Oczekiwana dostawa:Poniedziałek 06.05.2024 *Przybliżone dla zamówień, których miejscem docelowym jest stolica województwa. W pozostałych przypadkach nastąpi opóźnienie wynoszące 1 dzień.
Olejkowy róż do policzków CHEEK LOVER marki CATRICE. Chcę tego i dostanę to! Dzięki temu mocno napigmentowanemu różowi każda stylizacja będzie miała coś wyjątkowego. Brzoskwiniowy koralowy odcień dopasowuje się do każdego rodzaju skóry, nadając skórze zdrowy i świeży wygląd dzięki ultra-drobnym złocistym połyskującym drobinkom. Jednocześnie kompleks olejków hibiskusowych pielęgnuje skórę.
Róż to produkt, który pomaga ożywić twarz oraz dodać jej świeżości i energii. W celu prawidłowego zastosowania zalecamy wykonanie następujących kroków:
- Na początek wybierz odcień różu, który najlepiej pasuje do Twojej skóry. (Skóry białe powinny wybrać odcienie różu lub brzoskwini, przeciwnie, skórki brązowe podkreślą swoje rysy odcieniami pomarańczowymi i brązowymi).
- Ten produkt to ostatni etap Twojej rutyny makijażu. Wcieraj pędzelek okrężnymi ruchami w produkt. Nadmiar produktu należy usunąć, delikatnie dotykając pędzelka lub po prostu delikatnie go podmuchując.
- Teraz musisz pokazać lustro najlepsze ze swoich uśmiechów. Tym gestem podkreślisz kości policzkowe i właśnie w zaakcentowanym obszarze powinieneś nałożyć róż, zawsze wykonując ruchy w górę.
- Na koniec, jeśli chcesz utrwalić produkt, możesz nałożyć cienką warstwę półprzezroczystego pudru.
Dodając go do koszyka, akceptują Państwo, że produkt ten jest przeznaczony do użytku profesjonalnego, a jego wygląd różni się od zwykłego produktu w sprzedaży