Odkrywaj i testuj produkty kosmetyczne wygodnie w domu przed podjęciem decyzji
JAK TO DZIAŁA?
1. Wybierz i zamów produkt z próbką Wypróbuj i Kup.
2. Po otrzymaniu zamówienia najpierw użyj i przetestuj próbkę, aby sprawdzić, czy jest to to, czego szukasz i potrzebujesz.
3. Jeśli zdecydowałeś, zachowaj oryginalny produkt. Jeśli nie zostałeś przekonany, nie martw się! Masz 14 dni na bezpłatny zwrot oryginalnego produktu (o ile nie został on otwarty lub przerobiony).
Oczekiwana dostawa:Poniedziałek 06.05.2024 *Przybliżone dla zamówień, których miejscem docelowym jest stolica województwa. W pozostałych przypadkach nastąpi opóźnienie wynoszące 1 dzień.
LE MASQUE masque argile witaminé anti-pollution marki CHANEL . Oczyszczająca i antyoksydacyjna maseczka do twarzy. CHANEL przynosi nam LE MASQUE maskę bogatą w witaminy i francuską glinkę o kremowej konsystencji; który oczyści skórę i wypełni ją światłem.
Stosowanie maseczek na twarz ma ogromne znaczenie, ponieważ są to skoncentrowane produkty, które dostarczają skórze większą ilość składników odżywczych i odpowiadają na specyficzne potrzeby każdego rodzaju. Mogą być stosowane okazjonalnie lub do intensywnych zabiegów kosmetycznych.
Dzięki miękkiej i otulającej konsystencji LE MASC jest idealny dla każdego rodzaju skóry, pozostawiając ją pełną blasku i pozbawioną niedoskonałości.
Główne składniki aktywne obecne w jego składzie to:
• glina francuska
• Witaminy C i E
Przetłumaczone przez Google
W przypadku tej samej lub przetłuszczającej się cery zaleca się stosować raz w tygodniu
Jeśli masz cerę normalną lub suchą, możesz wykonać intensywną kurację do codziennego użytku, przez tydzień, aby zapewnić twarzy dużą miękkość i rozświetlenie.
Przetłumaczone przez Google
Ta maska polecana jest do każdego rodzaju skóry
Jest to bardzo korzystne dla osób, które na co dzień stosują makijaż.
FAQ: LE MASQUE masque argile vitaminé anti-pollution
Wybrałeś produkt do użytku profesjonalnego
Dodając go do koszyka, akceptują Państwo, że produkt ten jest przeznaczony do użytku profesjonalnego, a jego wygląd różni się od zwykłego produktu w sprzedaży