Odkrywaj i testuj produkty kosmetyczne wygodnie w domu przed podjęciem decyzji
JAK TO DZIAŁA?
1. Wybierz i zamów produkt z próbką Wypróbuj i Kup.
2. Po otrzymaniu zamówienia najpierw użyj i przetestuj próbkę, aby sprawdzić, czy jest to to, czego szukasz i potrzebujesz.
3. Jeśli zdecydowałeś, zachowaj oryginalny produkt. Jeśli nie zostałeś przekonany, nie martw się! Masz 14 dni na bezpłatny zwrot oryginalnego produktu (o ile nie został on otwarty lub przerobiony).
Oczekiwana dostawa:Poniedziałek 06.05.2024 *Przybliżone dla zamówień, których miejscem docelowym jest stolica województwa. W pozostałych przypadkach nastąpi opóźnienie wynoszące 1 dzień.
SATYNOWA ZESTAW DO KĄPIELI ODŻYWCZYCH marki KERASTASE
Jest to szampon silnie odżywczy do bardzo suchych włosów.
Jego formuła łączy polimery zapobiegające wysuszeniu, które zapewniają intensywne odżywienie i siłę, z niezbędnymi składnikami odżywczymi, które odżywiają i wzmacniają suche włosy, zapewniając lekki efekt.
Wysoko odżywcza formuła głęboko oczyszcza i naprawia suche włosy, jednocześnie uzupełniając ich nawilżenie.
BIAŁKA POCHODZENIA ROŚLINNEGO: w tym szamponie białka pszenicy, kukurydzy i soi pełnią rolę suplementu diety. W połączeniu z kwasami tłuszczowymi, omega i witaminami „zasilają” włosy niezbędnymi składnikami odżywczymi.
NIACINAMIDE: Pochodna witaminy B3, która blokuje składniki odżywcze, dzięki czemu ten szampon z niacynamidem może wzmocnić barierę włókien, zapewniając długotrwały, zdrowy wygląd.
GLICERYNA: pochodzenia roślinnego, gliceryna wzmacnia ogólne działanie nawilżające formuły.
Wykazy składników zawartych w składzie produktów są na bieżąco aktualizowane. Przed użyciem produktu sprawdź listę składników na opakowaniu.
Nakładaj na wilgotne włosy.
Masaż.
Wypłukać i powtórzyć.
W przypadku dostania się preparatu do oczu należy je natychmiast i obficie przemyć wodą.
Bain Satin Riche można stosować w duecie z Bain Satin lub samodzielnie w dwóch aplikacjach.
Dodając go do koszyka, akceptują Państwo, że produkt ten jest przeznaczony do użytku profesjonalnego, a jego wygląd różni się od zwykłego produktu w sprzedaży