Używamy cookies aby poprawić doświadczenie w przeglądaniu strony i dostarczyć interesujących treści. Kontunuując korzystanie ze strony rozumiemy, że wyrażają Państwo zgodę na naszą politykę cookies.
Odkrywaj i testuj produkty kosmetyczne wygodnie w domu przed podjęciem decyzji
JAK TO DZIAŁA?
1. Wybierz i zamów produkt z próbką Wypróbuj i Kup.
2. Po otrzymaniu zamówienia najpierw użyj i przetestuj próbkę, aby sprawdzić, czy jest to to, czego szukasz i potrzebujesz.
3. Jeśli zdecydowałeś, zachowaj oryginalny produkt. Jeśli nie zostałeś przekonany, nie martw się! Masz 14 dni na bezpłatny zwrot oryginalnego produktu (o ile nie został on otwarty lub przerobiony).
Oczekiwana dostawa:Poniedziałek 18.12.2023 * Ze względu na duży popyt w okresie Czarnego Piątku/Bożego Narodzenia, mogą wystąpić opóźnienia w dostawie.
Produkt do pielęgnacji włosów stworzony z myślą o zapewnieniu czystych, zdrowych i łatwych w układaniu włosów. Jest częścią linii marki Perfect Hair Day, która koncentruje się na oferowaniu skutecznych rozwiązań pozwalających uzyskać idealne włosy.
Szampon zawiera opatentowaną technologię Living Proof o nazwie Healthy Hair Molecule.
Korzyści:
Ta unikalna cząsteczka pomaga delikatnie oczyścić włosy i skórę głowy, usuwając nadmiar sebum, brud i nagromadzone pozostałości . Jednocześnie szampon pomaga zachować naturalny poziom nawilżenia włosów, zapobiegając ich przesuszeniu i przetłuszczaniu.
Szampon Perfect Hair Day oprócz czyszczenia zapewnia również dodatkowe korzyści.
Pomaga wzmocnić włosy i zmniejszyć łamliwość, czyniąc je bardziej odpornymi i mniej podatnymi na uszkodzenia. Pomaga również poprawić teksturę i miękkość włosów, czyniąc je łatwiejszymi do układania i rozczesywania.
Nie muszę chodzić do salonu tak często jak wcześniej. To tak, jakby moje włosy pozostały czesane po umyciu, nawet jeśli nie używam suszarki. To była bardzo dobra rekomendacja profesjonalnego fryzjera.
Dodając go do koszyka, akceptują Państwo, że produkt ten jest przeznaczony do użytku profesjonalnego, a jego wygląd różni się od zwykłego produktu w sprzedaży