Odkrywaj i testuj produkty kosmetyczne wygodnie w domu przed podjęciem decyzji
JAK TO DZIAŁA?
1. Wybierz i zamów produkt z próbką Wypróbuj i Kup.
2. Po otrzymaniu zamówienia najpierw użyj i przetestuj próbkę, aby sprawdzić, czy jest to to, czego szukasz i potrzebujesz.
3. Jeśli zdecydowałeś, zachowaj oryginalny produkt. Jeśli nie zostałeś przekonany, nie martw się! Masz 14 dni na bezpłatny zwrot oryginalnego produktu (o ile nie został on otwarty lub przerobiony).
Oczekiwana dostawa:Poniedziałek 29.04.2024 *Przybliżone dla zamówień, których miejscem docelowym jest stolica województwa. W pozostałych przypadkach nastąpi opóźnienie wynoszące 1 dzień.
Szampon na wypadanie włosów SESKAVEL GROWTH firmy Sesderma. Szampon na wypadanie włosów do włosów delikatnych i słabych z tendencją do wypadania. Pomaga zatrzymać wypadanie, zapewniając włosom siłę, grubość i objętość. Oferuje bezpośrednie działanie na cebulkę włosową dzięki podwójnej technologii: czynniki wzrostu folistatyna i VEGF, pomagają przedłużyć fazę wzrostu anagenu, promując rozwój tkanek tworzących mieszek włosowy oraz zapewniając mu składniki odżywcze i nanotechnologię, kapsułkowanie swoich liposomów przenika do cebulki włosa i wywiera bezpośrednie działanie. Jego formuła zawiera wyciąg z bylicy, który wspomaga mikrokrążenie i dostarczanie składników odżywczych, serenoa serrulata hamuje działanie enzymu odpowiedzialnego za skrócenie cyklu włosów, nawilżenie i naprawę substancji czynnych, takich jak keratyna, jedwab i jojoba, chronią włókna włosów we włosach i Stymulatory wzrostu, takie jak kofeina, cynk i mentol, aktywują krążenie i poprawiają funkcję układu odpornościowego. Nakładaj na mokre włosy, masuj, pozostaw na dwie minuty i spłucz.
Ta marka zawsze spełniała wobec mnie dobre oczekiwania, jednakże szampon pozostawia moje włosy wiotkie i przetłuszczające się, więc przestałam go używać na wypadanie włosów. Jednak balsam na wypadanie włosów bardzo mi się podoba.
Dodając go do koszyka, akceptują Państwo, że produkt ten jest przeznaczony do użytku profesjonalnego, a jego wygląd różni się od zwykłego produktu w sprzedaży