Odkrywaj i testuj produkty kosmetyczne wygodnie w domu przed podjęciem decyzji
JAK TO DZIAŁA?
1. Wybierz i zamów produkt z próbką Wypróbuj i Kup.
2. Po otrzymaniu zamówienia najpierw użyj i przetestuj próbkę, aby sprawdzić, czy jest to to, czego szukasz i potrzebujesz.
3. Jeśli zdecydowałeś, zachowaj oryginalny produkt. Jeśli nie zostałeś przekonany, nie martw się! Masz 14 dni na bezpłatny zwrot oryginalnego produktu (o ile nie został on otwarty lub przerobiony).
Oczekiwana dostawa:Poniedziałek 06.05.2024 *Przybliżone dla zamówień, których miejscem docelowym jest stolica województwa. W pozostałych przypadkach nastąpi opóźnienie wynoszące 1 dzień.
Zapach o kwiatowym bukiecie podkreślonym różnymi nutami drzewnymi.
Ginza Murasaki to owocowo-kwiatowy zapach, który ukazuje dwoistość kobiet: ich wewnętrzną siłę i kobiecość. Bukiet złożony z delikatnych płatków glicynii, frezji, fiołka i jaśminu łączy się z owocowym aromatem granatu i podkreślany przez drzewa takie jak drzewo sandałowe, które równoważą zapach. Unikalnie zaprojektowana butelka, która symbolizuje zarówno kobiecość o falistych kształtach, jak i wewnętrzną siłę kobiety z czarnym sztyletem.
Wykazy składników zawartych w składzie produktów są na bieżąco aktualizowane. Przed użyciem produktu sprawdź listę składników na opakowaniu.
Aby przedłużyć zapach na dłużej, nałóż zapach na wewnętrzną stronę nadgarstków i za płatkami uszu. Te strefy tętna mają wyższą temperaturę niż reszta ciała, co sprawi, że zapach wyparuje wolniej.
Nakładanie perfum bezpośrednio na odzież może plamić, uszkodzić i zmienić tkaninę.
ZALECENIA OGÓLNE
Aby przedłużyć ślad zapachu, zalecamy stosowanie produktów z tej serii, takich jak żele pod prysznic, balsamy do ciała czy dezodoranty.
OCHRONA
Chroń swój zapach przed bezpośrednim działaniem promieni słonecznych i ciepła, w przeciwnym razie skład zapachu może ulec zmianie i może stać się smutnym przypomnieniem Twojego ulubionego aromatu.
Dodając go do koszyka, akceptują Państwo, że produkt ten jest przeznaczony do użytku profesjonalnego, a jego wygląd różni się od zwykłego produktu w sprzedaży