Sisley, SISELEYUM FOR MEN soin global revitalisant
,
663,86 zł
https://www.perfumesclub.pl//pl/sisley/siseleyum-for-men-soin-global-revitalisant/p_3115501/3115501SISELEYUM FOR MEN soin global revitalisanthttps://i1.perfumesclub.com/mails/172362.jpg663.8661.400500-982-602.459500InStock92000/92300/92302Miedzy 36 i 50 latPowyzej 50 latSuchaWszystkie Rodzaje SkóryKremBrak KomedycznychSisley00
Odkrywaj i testuj produkty kosmetyczne wygodnie w domu przed podjęciem decyzji
JAK TO DZIAŁA?
1. Wybierz i zamów produkt z próbką Wypróbuj i Kup.
2. Po otrzymaniu zamówienia najpierw użyj i przetestuj próbkę, aby sprawdzić, czy jest to to, czego szukasz i potrzebujesz.
3. Jeśli zdecydowałeś, zachowaj oryginalny produkt. Jeśli nie zostałeś przekonany, nie martw się! Masz 14 dni na bezpłatny zwrot oryginalnego produktu (o ile nie został on otwarty lub przerobiony).
Oczekiwana dostawa:Poniedziałek 06.05.2024 *Przybliżone dla zamówień, których miejscem docelowym jest stolica województwa. W pozostałych przypadkach nastąpi opóźnienie wynoszące 1 dzień.
SISELEYUM FOR MEN soin global rewitalizant de SISLEY. Concentré Correcteur Taches to intensywny zabieg przeciw przebarwieniom do miejscowego stosowania, który działa na wielkość i intensywność wszystkich niedoskonałości¹ w każdym wieku, niezależnie od odcienia skóry. Zawiera wysokie stężenie składników aktywnych, które działają na 3 poziomach:
- Ekskluzywny i opatentowany kompleks rozjaśniający² Sisley o udowodnionym działaniu rozjaśniającym przebarwienia skóry,
- ekstrakt z kwiatu figi i kwas salicylowy znane ze swoich łagodnych właściwości złuszczających,
- Alfabisabolol pochodzenia naturalnego i kwas salicylowy o właściwościach łagodzących, do działania na przebarwienia związane z niedoskonałościami skóry.
Po 4 tygodniach rozjaśniają się plamy, przebarwienia posłoneczne i niedoskonałości skóry. Wzmocniona jednolitość cery.
¹ związane z wiekiem, niedoskonałościami posłonecznymi i skórnymi
Dodając go do koszyka, akceptują Państwo, że produkt ten jest przeznaczony do użytku profesjonalnego, a jego wygląd różni się od zwykłego produktu w sprzedaży