NIEBIESKIE ETUI DYLAN marki VERSACE
Dylan Blue marki Versace to męska „woda toaletowa” należąca do rodziny Aromatic Fougère. Jest to aromat, który łączy w sobie nuty o dużej intensywności z delikatnymi aromatami, tworząc idealną równowagę pomiędzy obydwoma. Oddaje nową wizję męskości Versace – mężczyzny silnego, pełnego charakteru i uwodzicielskiego.
Zapach ten wszedł na rynek w 2016 roku, a jego celem było znalezienie towarzysza dla Erosa, jednego z najbardziej wpływowych męskich zapachów firmy, podkreślającego jego przeciwne aspekty, aby dotrzeć do szerszej publiczności. W rezultacie powstały wysublimowane perfumy, przepełnione energią i osobowością, przywołujące na myśl nowoczesnego, nieformalnego i miejskiego mężczyznę.
Piramida węchowa zaczyna się od świeżych i dynamicznych aromatów, takich jak nuty wodne, kalabryjska bergamotka, grejpfrut i liście figi, przyjemna świeżość, która ustępuje miejsca bardziej pikantnemu i stymulującemu sercu, o zmysłowych i męskich aspektach, stworzonych przez połączenie nut. takie jak fiołek, papirus egipski, paczula, czarny pieprz i ambroksan. Wreszcie baza, złożona z piżma, kadzidła, fasoli tonka i szafranu, zachowuje tę samą linię, co nuty środkowe, jeszcze bardziej podkreślając jego najbardziej zmysłową stronę.
ON MA KONTROLĘ. Człowiek Dylan Blue doskonale wie, jak poradzić sobie w każdej sytuacji, lubi mieć władzę i dowodzić, narzucać swoje zasady w swoim codziennym życiu, a dlaczego nie? Bądź w centrum uwagi.
SUPER GWIAZDY. Do swojej reklamy Versace zgromadziła najbardziej znane gwiazdy chwili ze świata mody i sportu. Kobiece i męskie twarze ożywiły ten czarno-biały film. Do najbardziej znanych możemy wymienić Gigi Hadid, Alana Joubana i Levi Morgana.
BUTELKA MORSKA. Butelka jest wyrzeźbiona prostymi i czystymi liniami, a szkło przyjmuje intensywny śródziemnomorski błękit, ponieważ symbolizuje morze, jego siłę, intensywność i odwagę.