Odkrywaj i testuj produkty kosmetyczne wygodnie w domu przed podjęciem decyzji
JAK TO DZIAŁA?
1. Wybierz i zamów produkt z próbką Wypróbuj i Kup.
2. Po otrzymaniu zamówienia najpierw użyj i przetestuj próbkę, aby sprawdzić, czy jest to to, czego szukasz i potrzebujesz.
3. Jeśli zdecydowałeś, zachowaj oryginalny produkt. Jeśli nie zostałeś przekonany, nie martw się! Masz 14 dni na bezpłatny zwrot oryginalnego produktu (o ile nie został on otwarty lub przerobiony).
Oczekiwana dostawa:Poniedziałek 06.05.2024 *Przybliżone dla zamówień, których miejscem docelowym jest stolica województwa. W pozostałych przypadkach nastąpi opóźnienie wynoszące 1 dzień.
J'ADORE parfum d'eau de Dior to kobieca woda perfumowana należąca do rodziny zapachowej Floral Fruity. Wprowadzony na rynek w 1999 roku, inspirowany jest naturalnością, będąc świeżą i spontaniczną odą do białych kwiatów.
Ta bezalkoholowa koncentracja wody i kwiatów rozpoczyna się świeżymi akordami Vallauris neroli, które wyróżniają się w całej okazałości wraz ze słonecznym połączeniem jaśminu z delikatnymi nutami chińskiej magnolii. Mocny zapach, który będzie Ci towarzyszył swoim miękkim i otulającym dotykiem przez cały dzień.
ODNOWIENIE KLASYKI. Tradycyjna i mityczna szklana butelka ma opalizujący biały odcień, inspirowany delikatną i aksamitną pieszczotą płatka kwiatu.
Aby przedłużyć zapach, nałóż go na wewnętrzną stronę nadgarstków i za małżowiny uszne. Te strefy tętna mają wyższą temperaturę niż reszta ciała, co pomoże w wolniejszym ulatnianiu się zapachu.
Nakładanie perfum bezpośrednio na odzież może poplamić, uszkodzić i zmienić tkaninę.
Aby przedłużyć ślad zapachu, polecamy stosowanie produktów z gamy, takich jak żele pod prysznic, balsamy do ciała czy dezodoranty.
OCHRONA
Chroń swój zapach przed bezpośrednim działaniem promieni słonecznych i ciepła, w przeciwnym razie skład zapachu może ulec zmianie i stać się smutnym wspomnieniem Twojego ulubionego aromatu.
Dodając go do koszyka, akceptują Państwo, że produkt ten jest przeznaczony do użytku profesjonalnego, a jego wygląd różni się od zwykłego produktu w sprzedaży