Odkrywaj i testuj produkty kosmetyczne wygodnie w domu przed podjęciem decyzji
JAK TO DZIAŁA?
1. Wybierz i zamów produkt z próbką Wypróbuj i Kup.
2. Po otrzymaniu zamówienia najpierw użyj i przetestuj próbkę, aby sprawdzić, czy jest to to, czego szukasz i potrzebujesz.
3. Jeśli zdecydowałeś, zachowaj oryginalny produkt. Jeśli nie zostałeś przekonany, nie martw się! Masz 14 dni na bezpłatny zwrot oryginalnego produktu (o ile nie został on otwarty lub przerobiony).
Oczekiwana dostawa:Poniedziałek 06.05.2024 *Przybliżone dla zamówień, których miejscem docelowym jest stolica województwa. W pozostałych przypadkach nastąpi opóźnienie wynoszące 1 dzień.
Szampon DELIKATNE OCZYSZCZANIE do włosów i skóry głowy firmy Dr. Hauschka .
Nie zawiera silikonów, szampon Dr. Hauschka. zajmuje się
Oczyszczanie, tonizowanie, nawilżanie: trzy słowa kluczowe zarówno dla naszej linii do pielęgnacji włosów, jak i dla naszych kosmetyków. Szampon bez silikonu to pierwszy krok. Delikatnie myje włosy i przygotowuje je do kolejnych kroków pielęgnacyjnych. Do naszego szamponu używamy wysokiej jakości oleju z pestek moreli, ekstraktów roślin leczniczych, łagodnych środków powierzchniowo czynnych oraz po raz pierwszy bogatego w białko ekstraktu z ciecierzycy. W ten sposób szampon Dr. Hauschka nadaje się do wszystkich rodzajów włosów i do codziennego użytku. Otuli Cię świeżym zapachem cytryny, bergamotki i mięty. Ponadto tubka naszego szamponu niezawierającego silikonu jest wykonana w dużej mierze z plastiku pochodzącego z recyklingu.
Su composición especialmente suave con nim, romero y cydonia nutre el cabello hasta las puntas. Los aceites esenciales de limón, bergamota y hierbabuena aportan frescor, mientras que el extracto de garbanzo rico en proteínas nutre el cabello y lo deja más manejable. Los valiosos extractos de plantas medicinales cuidan el cuero cabelludo. También apto para cabellos teñidos. Sin siliconas.
Dodając go do koszyka, akceptują Państwo, że produkt ten jest przeznaczony do użytku profesjonalnego, a jego wygląd różni się od zwykłego produktu w sprzedaży