Odkrywaj i testuj produkty kosmetyczne wygodnie w domu przed podjęciem decyzji
JAK TO DZIAŁA?
1. Wybierz i zamów produkt z próbką Wypróbuj i Kup.
2. Po otrzymaniu zamówienia najpierw użyj i przetestuj próbkę, aby sprawdzić, czy jest to to, czego szukasz i potrzebujesz.
3. Jeśli zdecydowałeś, zachowaj oryginalny produkt. Jeśli nie zostałeś przekonany, nie martw się! Masz 14 dni na bezpłatny zwrot oryginalnego produktu (o ile nie został on otwarty lub przerobiony).
Oczekiwana dostawa:Poniedziałek 06.05.2024 *Przybliżone dla zamówień, których miejscem docelowym jest stolica województwa. W pozostałych przypadkach nastąpi opóźnienie wynoszące 1 dzień.
Przeciwstarzeniowy filtr przeciwsłoneczny, złożony z przeciwutleniacza aktywowanego przez promienie słoneczne UV + IR, kwasu hialuronowego, kompleksu NFTC i sublimującego oleju kokosowego.
Korzyści:
Fotoaktywowany solarium do ciała SPF 50+ ma działanie odżywcze i regenerujące, które zapewnia skórze wysoką ochronę i podkreśla opaleniznę.
Wszystkie te składniki i składniki aktywne zapobiegają starzeniu się skóry, przywracając jej młodość i blask, zapewniając doskonałe nawilżenie i odżywienie skóry.
Technologia fotoaktywacji: ochrona fotowzmocniona UVA + UVB + IR
Kompletny koktajl przeciwstarzeniowy: AH + NCEF®
Regeneracja jędrności: polisacharydy + glikoproteiny (z błony sojowej), które wzmacniają elastyczność skóry, uzyskując bardziej stonowaną i jędrniejszą skórę.
Odżywianie: olej kokosowy, sublimujący i odżywczy, dla uzyskania satynowego i gładkiego wykończenia.
Nie klei się do niczego, pozostawia skórę jedwabiście gładką i super pachnie. Nic kokosowego, bardziej mieszanka zapachu pomiędzy lekkim słodkim i świeżym zapachem. Dobrze chroni i pozostawia ładny kolor opalenizny
Uwielbiam i używam tego kremu do opalania od lat. Podaruj fantastyczną skórę i idealną ochronę! Lub jedyny znak jego oleistej konsystencji, który, gdy nie jest suchy, może poplamić kilka bikini i roupę.
Dodając go do koszyka, akceptują Państwo, że produkt ten jest przeznaczony do użytku profesjonalnego, a jego wygląd różni się od zwykłego produktu w sprzedaży