Odkrywaj i testuj produkty kosmetyczne wygodnie w domu przed podjęciem decyzji
JAK TO DZIAŁA?
1. Wybierz i zamów produkt z próbką Wypróbuj i Kup.
2. Po otrzymaniu zamówienia najpierw użyj i przetestuj próbkę, aby sprawdzić, czy jest to to, czego szukasz i potrzebujesz.
3. Jeśli zdecydowałeś, zachowaj oryginalny produkt. Jeśli nie zostałeś przekonany, nie martw się! Masz 14 dni na bezpłatny zwrot oryginalnego produktu (o ile nie został on otwarty lub przerobiony).
Oczekiwana dostawa:Poniedziałek 06.05.2024 *Przybliżone dla zamówień, których miejscem docelowym jest stolica województwa. W pozostałych przypadkach nastąpi opóźnienie wynoszące 1 dzień.
RÉNERGIE multi-glow crème nuit marki LANCÔME. Przeciwstarzeniowy krem na noc do leczenia oznak starzenia u kobiet po 60. roku życia. Od tego wieku trwa regeneracja bariery ochronnej skóry, skóra staje się cieńsza, traci jędrność i elastyczność.
Multi-glow krem na noc RENERGIE jest wzbogacony ceramidami, ekstraktem z czerwonej jagody Schizandry i ekstraktem z siemienia lnianego. Krem działa w nocy zwalczając utlenianie komórek, intensywnie odżywiając skórę i wzmacniając barierę skórną.
Dzięki zastosowaniu kremu na noc Rnergie multi-glow skóra będzie widocznie pełniejsza, jaśniejsza i młodsza.
Pro-liftingujący ekstrakt z nasion lnu - Pomaga zmniejszyć widoczność zmarszczek oraz poprawia jędrność i przebarwienia skóry
Ekstrakt z czerwonych jagód Schizandry: koi skórę i zmniejsza zaczerwienienia. Pomaga również zrównoważyć kontrasty i uzyskać bardziej jednorodny odcień skóry.
Ceramidy, Omega 6 i Omega 9: intensywnie odżywiają skórę, wzmacniają ją i pomagają w naturalnej regeneracji w nocy.
Zalety tego kremu na noc:
krem napinająco-odżywczy
odzyskiwanie blasku
Naprawczy
Nakładaj co wieczór na czystą i suchą skórę; wykonaj delikatny masaż aż do całkowitego wchłonięcia.
Multi-glow krem na noc RENERGIE polecany jest dla kobiet powyżej 60 roku życia.
Dodając go do koszyka, akceptują Państwo, że produkt ten jest przeznaczony do użytku profesjonalnego, a jego wygląd różni się od zwykłego produktu w sprzedaży