Odkrywaj i testuj produkty kosmetyczne wygodnie w domu przed podjęciem decyzji
JAK TO DZIAŁA?
1. Wybierz i zamów produkt z próbką Wypróbuj i Kup.
2. Po otrzymaniu zamówienia najpierw użyj i przetestuj próbkę, aby sprawdzić, czy jest to to, czego szukasz i potrzebujesz.
3. Jeśli zdecydowałeś, zachowaj oryginalny produkt. Jeśli nie zostałeś przekonany, nie martw się! Masz 14 dni na bezpłatny zwrot oryginalnego produktu (o ile nie został on otwarty lub przerobiony).
Oczekiwana dostawa:Piątek 03.05.2024 *Przybliżone dla zamówień, których miejscem docelowym jest stolica województwa. W pozostałych przypadkach nastąpi opóźnienie wynoszące 1 dzień.
Odbijanie loków BC MOISTURE KICK marki Schwarzkopf . Nawilżający krem do loków bez spłukiwania, który pomaga włosom zachować optymalny poziom nawilżenia, aby uzyskać bardziej miękkie, bardziej elastyczne i zdefiniowane loki, reaktywując fale do 48 godzin. Zapewnia termiczną ochronę włosów przed wysuszeniem.
Wzbogacony o glicerol, który pomaga zrównoważyć poziom nawilżenia, dzięki czemu włosy są lekkie i zdrowe. Technologia Vegan Care Complex z Alternatywną Wegańską Keratyną + Glicerolem, zapewniający trwałe, zrównoważone nawilżenie skóry głowy i włosów. Wygładza powierzchnię naczynek i zapobiega odwodnieniu. Technologia Cell Equalizer, która uszczelnia, zapewniając osłonę ochronną przed czynnikami zewnętrznymi, takimi jak woda lub suszenie. Ta kombinacja zapewnia włosom doskonałą miękkość, łatwość układania, elastyczność i połysk; Pomagają w optymalnym nawilżeniu włosów. Bez siarczanów, silikonów i sztucznych barwników. Wegański produkt do włosów.
Przetłumaczone przez Google
Na suche lub osuszone ręcznikiem włosy nałóż krem lokujący i wymodeluj. Nie spłukiwać.
Przetłumaczone przez Google
Przeznaczony do włosów normalnych, suchych lub kręconych. Unikaj wszelkiego kontaktu z oczami. Natychmiast spłucz, jeśli produkt wejdzie z nimi w kontakt. Trzymać poza zasięgiem dzieci.
Dodając go do koszyka, akceptują Państwo, że produkt ten jest przeznaczony do użytku profesjonalnego, a jego wygląd różni się od zwykłego produktu w sprzedaży