Odkrywaj i testuj produkty kosmetyczne wygodnie w domu przed podjęciem decyzji
JAK TO DZIAŁA?
1. Wybierz i zamów produkt z próbką Wypróbuj i Kup.
2. Po otrzymaniu zamówienia najpierw użyj i przetestuj próbkę, aby sprawdzić, czy jest to to, czego szukasz i potrzebujesz.
3. Jeśli zdecydowałeś, zachowaj oryginalny produkt. Jeśli nie zostałeś przekonany, nie martw się! Masz 14 dni na bezpłatny zwrot oryginalnego produktu (o ile nie został on otwarty lub przerobiony).
Oczekiwana dostawa:Wtorek 26.03.2024 *Przybliżone dla zamówień, których miejscem docelowym jest stolica województwa. W pozostałych przypadkach nastąpi opóźnienie wynoszące 1 dzień.
ULTIMATE RESET shampoo by SHU UEMURA is the definitive shampoo you need to reset your damaged, dyed or very dry hair.
Enriched with moisturising coconut oil, ULTIMATE RESET shampoo helps eliminate impurities and dirt from your hair while strengthening it against future breakage. Results appear very soon, revealing healthy, fresh, cared-for and revitalised hair.
Skończyły się moje zapasy i w końcu muszę spróbować z Acondem z tej samej linii, nie uwierzysz, jaki jest dobry, to będzie moja linia przez długi czas w przyszłości.
Przy niewielkiej ilości pozostawia włosy miękkie, lśniące, zregenerowane i o pysznym zapachu. Jest to produkt drogi, ale wart swojej ceny, do tego bardzo dobrze się rozprowadza (wystarczy bardzo mała ilość).
Mam włosy z blond/białymi pasemkami, które teoretycznie karzą włosy. Dzięki temu produktowi moje włosy wyglądają zdrowo i gładko. Z subtelnym zapachem, aby prosić o więcej. Znakomity
Po raz pierwszy spróbowałem i stwierdziłem, że jest to niezwykły produkt. Dopiero umycie błyskawicznie zmieniło strukturę moich włosów, które zawsze były suche, puszące się i nie obciążające. Teraz mam ją bardzo nawilżoną, bardzo błyszczącą, a puszenie się całkowicie zniknęło. Od teraz będzie to mój ostateczny szampon. Bardzo gorąco polecam.
Dodając go do koszyka, akceptują Państwo, że produkt ten jest przeznaczony do użytku profesjonalnego, a jego wygląd różni się od zwykłego produktu w sprzedaży