Scalpers to marka modowa stworzona w 2007 roku, która charakteryzuje się buntowniczym duchem przedstawionym w jej logo: czaszką, która w pewien sposób reprezentuje nonkonformizm i sprawia, że chce się robić rzeczy inaczej. U ich korzeni leży krawiectwo , jakość i dbałość o szczegóły, które przekazują w każdej tworzonej przez siebie odzieży. Dziś Scalpers jest obecny w 12 krajach, z 203 punktami sprzedaży, które obejmują również kolekcję damską od 2018 roku.
Dzięki Scalpers The Club chcemy dotrzeć do tego wrodzonego, charyzmatycznego, eleganckiego i nonkonformistycznego przywódcy duchowego, który osiąga to, do czego dąży. To właśnie ta atrakcja do nieznanego i to, co dajemy sobie z góry, sprawia, że za wszelką cenę chcemy być częścią „Klubu”. I choć wszyscy o nim słyszeli, tylko nieliczni są wybrańcami.
Czy Ty też chcesz być Scalperami? A ty... Czy jesteście Scalperami?